Dinsdag - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

26 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

Merry christmas 2 all of you! :D Hoopt dat ik iedereen een kerstkaartje heb kunnen sturen (of dat deze bij iedereen is doorgekomen...) En mijn Lieve oma die helaas nog geen Internet heeft... bij deze HELE fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwejaar...

We stonden lekker vroeg op, want we dachten dat anders de kinderen alle cadeautjes al hadden uitgepakt... maar dat bleek mee te vallen. We hebben lekker ontbeten met de laatste kerstkransjes die ik had meegekregen van mijn tante :D (dus ik heb ze w'el tot kerst kunnen bewaren ;-) Daarna zijn we met Roel, Heshter en de Kinderen een tourtje over het ijland gaan maken. We hebben heel veel mooie dingen gezien, zoals de grotten, een zandvlakte waarop linda en ik allebij gebelt werden.. ik door Thomas :D Mijn mama belde mij later op de avond/middag toen we terug waren en ik eigelijk even lag te slapen.

Ondertussen hebben Heshter en ik de grote tafel uit het apartement gesleept om deze te gebruiken als dining table. Roel en heshter waren allebij druk met het voorberijden van het eten.

Toen we linda wakker gingen maken zag ik de kerstman lopen, en zijn we met zn alle terug geholt naar de kerstboom... maar nee.. geen cadeautjes... Toen kwam Heshter met het idee om ook eens onder het doek van de kerstboom te kijken... Joeri vond het een beetje eng, maar toen ik een punte had geligt werde de cadeautjes en onder vandaan gesurft..

Enthousiast begonnen ze met uitpakken. Voor mij zat er een leuk hunkemuller zetje tussen die ik al eerder had geshopt met Heshter (en bijna dezelfde hadden) Voor Lind een leuke bon... dus we moeten nog maar eens gaan zoeken naar de winkel.

Daarna gingen we " eten-uit-een-pannetje " Waar joeri (normaal geopsideerd met vuur) erg goed mee om kon gaan... sterker nog.. hij was er eeeeeeeeecht goed in!!!!

Na alles te hebben opgeruimd en ijs te hebben gegeten.. Ging de familie naar bed. Wij waren nog even van plan uit te gaan... en aangezien mijn maag (waar ik de hele avond last van had) een stuk minder was geworden vertrokken we rond een uurtje of 11 naar de paddock.

het was daar erg rustig en later bleek ook waarom. Er was kerst full-moon op havanna... BRRRRRRRRRRRRRT met de Jimney naar havanna.. druk DRUK!!! maar we kwamen er wel in. Ik ben nog een paar bekende tegen gekomen. Onderandere Mike (de oude huisbaas) Roellie en Anne (vrienden van..) Rambert... broer van victor van de vorrige keer .. en ook nog mensen die we niet kende.

Rond een uurtje of 4 sloot de tent en vroegen 2 jongens of we ze niet even naar huis konden brengen... dit hebben we met twijvel toch niet gedaan...

Up 2 christmas part 2

KUHZJES

  • 26 December 2007 - 22:42

    Mama:

    hoi, wat fijn , weer een berichtje. Lekker toch eindelijk weer eens op stap geweest en dan zon geweldige avond gehad.
    goed van jullie hoor om die jongens niet weg te brengen, als je al niet eens een drankje van ze krijgt.
    Bij Linda ook gekeken en de fotos gezien , leuk hoor.
    Bij ons zit de kerst er alweer op, nog een half uurtje. Chris heeft vanavond getrakteert op een zelf bereid 3-gangen diner, erg lekkker, erg genoten, jammmer dat je erniet bij was. groetjes van ons allemaal

  • 27 December 2007 - 01:24

    Hesther's Creations :

    Hey diddle,
    Er was vanavond weer een foolmoonparty op havanna.....speciaal voor de familie die gister verhinderd was.En het was super!!Even van de hak op de kersttak:HHaaa geopsideerd met vuur.
    En wat een leuk jurkie,dat hempie!Ze is er blij mee.Ze kan er perfect mee klimmen,springen,vallen,taarten maken,zeesterren redden,zandgooien,ijs eten en nog veel meer!

  • 27 December 2007 - 13:17

    Gerda :

    Hoi meiden,

    Zo te lezen hebben jullie een leuke kerst gehad. Van de week is moedertje jarig en wordt al weer 50. Om azou dan ook die kant op gaan en dan kan ze misschien de foto's bewonderen. De verslagenheb ik voor der uitgeprint maar die moest ze nog lezen ( na 1 ste kerstdag) IK denk dat ze dat nu wel gedaan hebt.
    Ben blij dat de kransjes toch nog goed aangekomen zijn en gesmaakt hebben.
    Dikke kus van Tantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Santa Cruz

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 26687

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: