3e kerstdag ;-) - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu 3e kerstdag ;-) - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

3e kerstdag ;-)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

29 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

We hadden de wekker gezet... omdat we de vorige avond tot 2 uur uit waren gegaan. Toen Heshter voorbij reed vroeg ze zich af waarom we al op waren.

na aankeiding van deze vraag zijn we nog maar even een uurtje gaan liggen.

Dit uurtje bleek achteraf echt wel drie uur te zijn ofzo, want rond 12 uur werden we pas weer wakker.

Linda is toen mee gegaan met de bestellingen en ik ben even achter de computer gekropen om foto's op mn site te zetten. Ook werd ik gebeld door Nelson..

... hij vroeg of ik mee ging met een boot... en dat leek me hardstikke leuk... dus niet veel later stond hij voor de deur... Toen we bij de boot kwamen kwam ik er achter dat ik een bikini had mee moeten nemen. Die zijn we daarom maar even gaan shoppen (Y)

We zijn op de boot mi Dushi geweest. Onbeperkt drinken en snorkelen bij een schipwrak met allemaal mooie vissen. Het was echt SUPER mooi heb me echt onwijs vermaakt. Een vriend van Nelson was ook mee.. maar ik zou niet weten hoe je zijn naam schrijft dus ik ga ook geen poging wagen ;-)

Na (ik denk) drie uur varen en wat te hebben gegeten zijn we weer aan land gedropt. We zijn nog even neergestort op een strandstoel om te wachten of die-vriend-van-Nelson zijn autosleutels had gevonden. Hij was namelijk bang dat hij ze in zijn zwembroek had gedaan maar ze bleken gewoon nog in zijn auto te zitten.. (wat ook eigelijk niet handig is) Maargoed. Daarna zijn we nog wezen zwemmen bij het marriot hotel...

Savonds een pizzatje op het strand en rond een uurtje of 12 lag ik al weer op 1 oor... was 'echt een onwijs leuke dag... had een beetje het gevoel alsof ik zelf in een ownijs hotel verbleef... Ik moet zeggen dat het misschien 1 dagje leuk is, maar dat het het nooit haalt bij het appartementje op zumbo 8 incl de sensatie van 12 cm onbreekbare duizendpoten!!! Holy crap!!!

4e kerstdag...

Linda was ONWIJS ziek geworden. Het minste wat ik voor haar kon doen was een beetje thee zetten enzo.

Voorderest hebben we sochtends bloemwerkje gemaakt shopje opgeruimd en zijn we gaan rondbrengen. De mevrouw die het stukje kreeg was niet thuis dus zijn we wat wezen drinken bij een vriend van heshter die een erg leuk klein restourantje heeft met onwijs lekkere vruchten shakes. Daarna is Heshter nogmaals het stuk gaan bezorgen terwijl Linda en ik naar de Lucky family store gingen. Daar hadden ze echt leuke kleren voor kinertjes... Wat linda en ik hadden gepast.. paste dus niet... verder zijn we nog naar de la Aruba geweest en daar zijn we allemaal geslaagd voor spaghetti shirtjes waar we natuurlijk het logo op laten drukken ;-)

We hebben nog een beetje eten genomen voor Roel en een saladetje voor mij..

De avond duurde niet zo lang omdat we verschrikkelijk uitgeteld waren. Alhoewel... linda kwam wel een keer zwaar in paniek naar ons toe.... DUIZENDPOOOOOOOT... als een gek daar heen natuurlijk... En ik moest en zou angsaanjagende foto's maken... Daarna ben ik hesther gaan helpen die al een mes in het midden had gezet. Het zijn vrij taaie beesten die je niet zomaar stuk krijgt. Je kan er ook niet op gaan staan omdat ze dan hun voor en achter angels in je voet zetten. Dit kan zorgen voor een spierontsteking... en dat willen we natuurlijk niet.


Kleine beschrijving: 12 cm lang 1,5 cm breed bestaat uit allemaal stukjes panser. Heeft twee grote sprieten aan de achterkant en onder zijn kop nog twee soort gif angeltjes... geen hoog knuffel gehalte dus!!! (en als je hem door de midden knipt (een stuk of 4 x) dan lopen alle onderdeeltjes appart verder!!! en het liefts houden ze zich aan elkaar vast)

Linda en ik hebben nog een tijdje met het licht aan in bed gezeten met de slipper in de hand om alle muggen dood te slaan en zijn daarna gaan slapen.. eind goed al goed.

Ik zal nog wat foto's toevoegen van de boottocht... de foto's van ons overleden huisdier... brrr... staan op linda dr camera..

  • 29 December 2007 - 15:34

    Natasja:

    Heey Myr! Ik mis je wel hier hoor. Ik ben blij dat we hier niet van die duizendpoten hebben :p.

  • 29 December 2007 - 15:39

    Thomas:

    He Dushi!!!

    Klinkt goed zo'n boottocht, ben vet jaloers... Had ik bij willen zijn. Lijkt me echt mooi om daar een keer te snorkelen. Was trouwens wel schrikken denk, met die duizendpoot? Waarom hebben jullie um niet gevangen en in een potje gedaan!! :P

    Ik vind het wel heel fijn om te horen/lezen dat jullie het zo naar de zin hebben! Geniet er nog maar lekker van, het duurt nog maar 1,5 week. Time flies when you're having fun, zeggen ze dan toch?

    Dikke zoen en een nog dikkere knuffel voor m'n Dushi!!!

    HOVVJ!!!

  • 29 December 2007 - 16:40

    Yvette:

    Hey,

    Nog steeds naar jullie zin he? Nog ff genieten en dan zijn we allemaal weer in Nederland. Beetje jammer maar ook wel weer gezellig.

    Leuk zo'n duizendpoot, hebben wij gelukkig geen last van het grootste gevaar voor ons zijn de Franse snowboarders. Die moeten ze hier in Zwitserland maar eens verbieden.

    Geniet nog ff van de laatste lange week.

    Groetjes Yvette


  • 29 December 2007 - 18:35

    Mam:

    hoi meissies,
    hoeveel kerstdagen hebben jullie? Wat een bofkont ben je dat je met de boot mee mocht en wat vervelend dat je nu weer een bikini moest kopen. Hopelijk is Linda weer wat opgeknapt en kunnenjullie je laatste dagen goed besteden en lekker genieten. Ik had eigenlijk wel meer foto's verwacht, komt dat nog goed?
    groetjes en veel liefs

  • 29 December 2007 - 22:45

    Gerda:

    Dan zie je eindelijk van die enge, griezelige, geenhoog knuffelgehalte., met angels bezeten enge griezelige, harige (of kaal)drakula achtige beesten......... geen foto!! Ja zo kan ik het ook.
    hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Santa Cruz

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 26582

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: