zondag en Maandag - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu zondag en Maandag - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

zondag en Maandag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

25 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

Zoals jullie misschien al op de site van linda hebben kunnen lezen.. is de ochtend een beetje wazig verlopen. Dit was niet omdat we teveel hadden gedronken zaterdagavond... maar omdat we juist rond een uurtje of veelste-vroeg in slaap zijn gevallen... alweer... zo komt er dus nix van dat hele stappen terrecht.

Na een beetje te zijn bijgekomen van onze coma's hebben we even rustig een broodje gegeten... We bedachten dat het wel een erg mooie dag was voor het strand. Aangezien Heshter Roel en de kids ook naar het strand gingen besloten we mee te gaan naar BABY BEACH.

Daar hebben we kerst foto's proberen te maken met een sneeuwpop van zand... hardstikke leuk...

Savonds ben ik vergeten..

Maandag hebben we nog even hard gewerkt... 4 dezelfde kerststukken gemaakt voor een hotel en een praxtig XL stuk met chocolade.
Heshter en ik zijn het gaan bezorgen en spraken met linda af om elkaar in de stad te ontmoeten. Dat is uiteindelijk ook wel gelukt. heshter heeft ons een paar "goedkope-broeken-winkels" laten zien en voorderest zijn we gesplitst. Er waren een heleboel winkels dicht omdat het kerstavond was, wat voor ons Nederlanders misschien wel vreemd is omdat wij dan juist tot laat open blijven om geld te verdienen.

• 25 December 2007 - 15:50

Thomas:

MERRY CHRISTMAS daar in de warmte!!

It's gonna be a cold and lonely christmas without you!!

Dikke zoen voor m'n dushi!!
    Love Ya!