29/30 - 12- 2007 - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu 29/30 - 12- 2007 - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

29/30 - 12- 2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

31 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

oeioeioei... vroeg mn bedje weer uit op een zaterdag ochtend... Maar das niet errrg!! want ik hem mooi wel even een prachtige bos rozen, een prachtige bos zonnebloemen 'en een heel leuk bloemstukje (het kan niet op) voor mensen gemaakt die niet anders kunnen dat er blij mee zijn..!

Weer een handjevol blije mensen op de wereld en hoe meer hoe beter!! GEEEEEEEEEEEEEEEK op BLOEMEN!

Daarna heb ik met Joeri tanden gepoetst... maar... Alisha moest natuurlijk ook.. geen punt dat kunnen we wel!

Linda was natuurlijk weer met geen schreeuwen of slaan wakker te krijgen. (as usual) Daarom heb ik groffer geweld in moeten zetten... Uiteindelijk heb ik de kinderen er dus maar op los gelaten. Dat werkt! *dit was heus niet zo aggresief als het klinkt hoor*

Omdat we de burgerkings moeten restylen tot een heuse carnafal food center hebben wij daar dus onse veelste late 3 uhr lunch genuttigd. Tijdens het bijvullen van de verloren energieen kregen wij natuurlijk meerdere ingevingen. Lekker bevorderend dus...

... Rond een uurtje of veeeeeel-later-dan-verwacht zijn we weer terug gehobbeld tzu hause. Wat knikkebollend en al helemaal goed gekomen is.

Savonds zijn we even gaan liggen en zijn pas wezen koken rond een uurtje of 9/10 Ik had chickentonigh mee genomen wat eigelijk voor gisteravond was bedoeld geloof ik... dus als het had moeten kloppen dat had er chicken from the night before moeten heten of iets in die styl... Het was best goed gelukt... en met de ervaring van de vorrige keer zelf rijst koken zonder vaatwassen heb ik de overige rijst gelijk weggegooit omdat je het anders NOOOOOOOOOOOOOOIt meer uit de man krijgt...

Het plan was om rond 11 uhr in de paddock te zijn. Dit was ons niet helemaal gelukt, maar dat is tenslotte de arubaanse leefstyl. Een ander punt was dat de jongen waar we mee hadden afgesproken ook minstens een uur te laat.

Na een tijdje breide de groep zich verder uit naar 4. Dit keer een Nederlandse jongen, erg aardig

Het volgende uitbreidings pakket bestond uit Nelson en Giufanni (hoe je dat ook mag schrijven) Toen de Paddock dicht ging zijn we nog naar mambo jambo gegaan. EINDELIJK :D *jaa daar ben ik 'echt heel blij om* kon ik weer salsa danzen met de beste dansleraar hier :D Weet niet wat het is maar t gaat allemaal vanzelf!

Dan volgt hier en kleine beschrijving van mamvo jambo. Stel je voor: Een winkelcentum met 2 verdiepingen lopend in een boog... ja? Maar dan niet overdekt. Gewoon lekker outside... Klein beetje hans en grietje stijl... goed. Aan de uitende van zo de boog dus ook een open restourant.. leuk hekje ervoor... geen deuren... (bijna) allemaal donkere " Negers" met lekkere dikke billen en losse heupen. Heerlijke feest muziek met een leuk bandje. Twee leuke latio's op zak let's dance!!!

Daarna besloten we nog even te blussen in het Redison hotel. Ik reed met Nelson mee. En Lind met g...diges. Ook brachten hun de twee jongens naar huis die we in de loop van de avond hadden verzamelt. (jaja we hadden nieteens dubbele anders hadden we moeten ruilen)

Het was in iedergeval een geslaagde avond!

Zondag kwamen we een beetje laat *of vroeg* thuis.. zo rond een uurtje of 7.. niet veel later stonden de kinderen al een dansje te doen in onze slaap kamer.

We zijn dus zeker tot 12 uur in coma gweest. En zijn daarna rustig wezen opstarten. Het was een duidelijke stranddag. Hier hebben we dan ook nog lichtelijk gebruik van kunnen maken.

Ik heb vandaag ook nog even mijn moedertje gebelt. Ze is vandaag 20 jaar geworden daarom stond er een Sarah in de thuin. Heb allemaal wazige verhalen doorgekregen met het laten schrikken van katten en voorbijgangers... wat een heerlijke familie heb ik ook :D (y) goed mam!!! En zowiezo ook goed chris!! (neem aan dat hij hem heeft geregeld)

*lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria* ... -> met bijpassend dansje!!

Ik zou eigelijk uit eten gaan met Nelson. Maar hij had een afspraak gemaakt met zijn dochtertje om de lichtjes te gaan kijken in sant Nicolas. Dus dat moest dan maar even worden verschoven.

Op havanna hebben we een lekkere cocktail genomen. Ren'e (aka crab-man) heeft ons nog op de gasten lijst gezet voor oud en nieuw op havanna... Das dus allemaal hardstikke leuk :D:D Ook heb ik nog met alisha een olifanti gemaakt... Dit deed ik vorige keer dat ik in Aruba was ook en dat heeft ze dus goed onthouden... Myrna olifanti maken??? TUUUUUUUURLIJK!!!

Thuisgekomen heb ik met de kinders musli en spaghetti gegeten. Ik kwam er al snel achter dat de truuk... Dat is lekker! wil je dat niet? Nouhou... dan eet ik het op!!! erg goed werkt denk dat ik vier hapjes heb kunnen nemen... Gelukkig hadden we nog chicken-form-yesterday dus dat is ook helemaal goed gekomen. Daarna zijn we pipi-langkous gaan kijken. Heshter had zich intussen helemaal chiq aangekleed voor haar avondje uit.

Op het moment dat ze vertrok heb ik Alisha in bed gerolt. Niet lang daarna wilde Joeri het licht uit zodat hij alvast een beetje in slaap kon vallen. Dit was zo goed gelukt dat ik hem compleet van de wereld een half uurtje later bij Alisha kon rollen. Hardstikke goed! Je hebt er werkelijk geen kind aan... als ze slapen


En nu... kan ik misschien de duplo wel even opruimen.

tot heel erg snel hoop ik!!! doehoei!

  • 31 December 2007 - 04:30

    Webmaster(es):

    ok.. voor die duplo heb ik even geen kracht... beter idee.. krachen bewaren voor mogenlijk paniekmoment met kind... voor de zekerheid...

  • 31 December 2007 - 09:45

    Gerda:

    Hoi Meer.
    Ach die Sarah in de tuin van je mamsie was wel heel leuk. Als die opgeblazen was stond tie dus rechtop in de wind en als je hem iets leeg liet lopen, leek het net of deze pop aan het buigen was. Tot schrik van de katten in de buurt. hahaha
    Heb je nichtje met vriend ( jesca en sjonnie) nog even gesproken en hun reisplannen voor het komend half jaar gezien. Gaaf hoor. Ze hebben ook zo'n site "waar ben je nou" dus dat is leuk om te volgen.
    Oma is intussen op weg naar Heemskerk om de appels te schillen. En die gaan ik vanavond opeten.
    Wens jouw en Linda en Hesthet met der gezin een geweldige jaarwisseling en een super 2008 gewenst!!
    Kus van je tantie

  • 31 December 2007 - 13:14

    Ellie:

    Hai Myrna.
    Wat leuk dat je gekrabbelt hebt.
    één ding is zeker: Dit jaar gaan we naar Oostenrijk op vakantie. Volgend jaar naar Engeland en in 2009 is Aruba aan de beurt.
    Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt.geniet er maar volop van, want het is zo sssssssssssssssssst 7 jan.
    André en ik willen je via deze weg een hele goeie jaarwisseling en veel goeds voor 2008 toewensen.
    Nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier.

  • 31 December 2007 - 19:23

    Oma:

    Lieve Myna,

    Fijn dat ik al je berichtjes mag lezen.
    Dan ben ik een beetje op de hoogte wat je daar uitvreet. Het is nu oudjaarsavond ik was uitgenodigd om appelen te schillen voor de appelflappen. Verder wens ik je het beste. En dan zien je we je gaag om 9 januari weer terug.

    Groetjes,

    Oma

  • 31 December 2007 - 19:32

    Luuk:

    Hallo pie

    Ik ga maar is een bereichtje voor je schrijven. Het is nu oudjaarsavond en ik zit lekker te genieten van de oliebollen en appelflappen die overigens erg goed gelukt zijn. Tussendoor eet ik hier en daar en stuk taart wat nog over was vin gisteren. Verder is het hier best wel saai. Kenny gaat elke dag naar zijn vriendin dus daar heb ik ook weinig aan. :P Ik heb vandaag besloten om het krantenwijkiej van de van Hamelstraat aan te nemen, ga ik lekker veel verdienen. Verder heb ik ook nog geboden op Wah pedaal voor me gitaar. Da's zegmaar zoon vet cool effectapparaat :D
    Dat was het wel zon beetje dan. Je heb et vast lekker naar je zin daar.

    Groetjes van je gekke broertje,

    Luuk

  • 01 Januari 2008 - 10:30

    Moniek:

    Hey Myrna,

    Een gelukkig nieuwjaar gewenst.
    Hoe is het met jou en de rest op Aruba??? Heb zojuist even op je site gekeken, Suzanne was hier met oud en nieuw vieren hebben vaak aan jullie allemaal gedacht op Aruba. Als ik je verhalen en foto's zie dan denk ik: wat doe ik hier toch in het koude kikkerlandje. Maar ja, het is niet anders.
    Ik wens je nog heel veel plezier de komende tijd en geniet erg veel van alle mooie dingen. Wil je de groeten doen aan iedereen???

    Liefs Moniek

  • 01 Januari 2008 - 18:21

    Gerda :

    Hoi Meer,
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!! En ook de mensen die bij jouw dich omje heen zijn. Zag net op het nieuws de traditionele nieuwjaarsduik in het koude water. en moest gelijk aan jouw denken. Die nieuwjaarsduik zullen jullie ook wel doen..... maar niet in de kou en daarna erwtensoep eten!!
    Groetjes en een dikke kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Santa Cruz

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 26582

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: