christmas part 2 (woensdag) - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu christmas part 2 (woensdag) - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

christmas part 2 (woensdag)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

27 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

Tadaa... Omdat we de vorrige nacht pas om een uurtje of 4/5 thuis waren hebben we ONWIJS uitgeslapen... echt tot een uurtje of 1. Daarna hebben we onbeten en besloten we om maar eens naar de dividivi boom te gaan die linda nogsteeds wilde zien. Zo gezegt zo gedaan.. We hebben nieteens echt fout gereden, sterker nog we reden er recht tegen aan (figuurlijk) Na een fototje te hebben gemaakt gingen we weer naar da paddock... want linda had aan barman bas belooft om nog even langs te komen. Hier hebben we lekker een amsel bright in het zonnetje gedronken. barman Bas vertelde dat hij vanavond een uitetentje had met wat vrienden in Ilaliaanse maffia stijl... erg byzonder... Omdat het onderhand al weer een uurtje of 5 was geworden besloten we ook maar te blijven eten daar. Het is tenslotte ook een restourant. We hebben hier een heelijke sat'e verorberd die maar 23,50 florin was... iets van 10 euro dus... en LLLLEEEEEEEEEKER!! hopi bon ;-)

heshter zat ondertussen op het strand met Roel, de kids en Nelson. Hij had nog een leuk kerstcadeau voor hen. We hebben nog overwogen om daar ook heen te gaan, meet hebben toch besloten om naar huis te gaan en ons om te kleden voor vanavond. We hadden immers nog een kans om de verloren stap avonden in te halen.

Dit hebben we ook zeker gedaan. We hebben gewacht op de happy our van de Paddock. 2 malibu-cola voor 5 florin.. dat houd dus in dat je 1 euro betaald voor 1 malibu-cola.. gunstig! Hier hebben wij alleen niet op en top gebruik van kunnen maken omdat linda natuurlijk bobt... en ik ben natuurlijk semi bob want ik ben nog een klein beetje van de route...

Omdat het na een tijdje lichtelijk saai aan het worden was in de paddock zijn we opweg gegaan naar de mambo jambo. Daar kwamen 2 wazige figuren naar ons toe. Eentje stond er op dat hij met ons ging danzen. We zijn met ze in gesprek geraakt. Het waren 2 canadezen die een ONWIJZE discussie hadden over de hoeveelheid sneeuw die bij hun was gevallen. Dit vonden wij nogal grappig en rode zowat van ons bankje... Wie gaat er nou een discussie voeren over sneeuw.. Alsnel werd 1 van de jonges gedumt. het was een beetje een vervelend mannetje die nogal 'erg dicht bij je in de buurt wilde danzen. later bleken de twee elkaar ook helemaal niet te kennen, we waren allebij apart op vakantie. Met greg hebben wij de rest van de avond gevult in Mambo jambo..

.. Toen linda naar de wc zat en Greg een beetje stuntelig de salsa deed ben ik naar een plaatselijke bewoner gestapt en heb hulp ingeschakelt... wat heb ik gelachen ;-)

Daarna was het mijn beurt om te plassen. Enhousiast heeft greg laten zien aan linda dat hij de salsa kende en maakte een " big finish" door haar op te tillen... wat een giller...

Hij was met de bus gekomen maar omdat die niet meer rijden na 12 ( I guess) bood hij aan om benzine geld te betalen zodat wij hem een slinger konden geven. Wij besloten dat we dit best konden doen omdat hij zeker niets kwaads van plan was, we een drankje hadden gehad en een geweldige avond hebben gehad. Hij was hier dan ook erg dankbaar voor... en dat doet een mens goed.

Na een korte plaspauze en een danzje met de auto zijn we weer veilig en wel in ons bedje beland.

• 27 December 2007 - 18:52

Ellie:

Zo te zien heb jij het ook gezellig gehad. Wat dacht je? Zo'n peperdure bikini? Die moet ik even showen? Deze heeft nog goeie kleurtjes. Ziet er goed uit. Wij hebben het ook gezellig gehad. Wij zijn 2de kerstdag met Ronald en Martine gaan dansen op de familie party in onze dansschool. Beetje jammer dat Thomas niet mee kon, want hij moest tot 3 uur werken, en jij was er niet. Beetje mineurstemming voor Thomas, maar hij is de kerst doorgekomen.
    By the way: Creatief die schaduw met mutsen.
    Nou myr; Nu zeker niet meer zo hard werken, maar een beetje vakantie vieren? Op naar oud in nieuw. Maar wij als eerste, Toch??????
    Groetjes Ellie en André.

• 27 December 2007 - 21:43

Gerda:

Wat zijn die schaduw foto's toch altijd weer leuk. Ik heb er nog een paar liggen / gemaakt in het zomerpaleis van Sissi op Corfu in de beeldentuin. Geweldig om er naast te staan en een ander de foto laten maken, Echt super. Jaja het zomerpaleis van DE SISSI. De keizerin van oosterijk!!
    Gezellig die kerstversieringen!!

• 28 December 2007 - 11:06

Mam:

hoi mutz
    je mag wel wat op je spelling letten hoor. Maar wel blijven schrijven! ik vind het echt heel leuk,die foto van Joeri is ook geweldig, geniet van al het moois en het lekkere weer,toedels,mama