01-12-07 - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu 01-12-07 - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

01-12-07

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

03 Januari 2008 | Aruba, Santa Cruz

Ok... ik heb net een onwijs lang berixcht voor jullie getypt en op het moment dat ik het op ging slagen moest ik me opeens opnieuw aanmelden en nu is alles weg. Jullie snappen natuurlijk wel dat ik daar vlink de baaaaalen in heb... GOTVERARK! Moet je na gaan hoe lang dat bericht is geweest... en het was ook echt een leuk verhaaltje...

Jullie snappen wel dat ik op dit zonnige eilandje niet nogmaals een uur achter de computer ga zitten om datzelfde uitgebreide verhaal te vertellen. Bovendien moet ik ook wat te vertellen hebben als ik terug ben. Daarom maak ik wist u datjes...

WIST U DAT:
... Het niet leuk is als je op zondag ochtend na het stappen een bericht schrijft die vervolgens VERDWIJNT!!
... Mijn spelling *sorry mam* echt slecht is vandaag... ik zou niet weten wat fout is maar ik voel bij veel woorden twijfel
...We gister naar Mambo jambo zijn geweest
... Ik salsa gedanst heb o.a. met een Nederlandse jongen... echt een cutie ook!! leuke surfer
...We op waren gehaalt door linda's lievelings autotje... kia picanto
...Linda voor de vlakte is gegaan op de trap van de mambo jambo..
...Ze daarvoor al aangegeven had dat ze benouwd was
...We daarom ook daar waren gaan zitten
...Linda dit wel vaker heeft
...Twee jongens met hele rare ideeen kwamen om haar weer "normaal" te krijgen
...Ik er best kalm onder bleef... voor Linda
... Iedreen zei dat ze naar het ziekenhuis moest (ook politie)
...Zij zelf aangaf dat ze dat niet wilde
... We naar het appartement zijn gebracht

... De kinderen van Hesther en Roel super lief zijn.
... Joeri mij op het juiste momenten vertelde hoe je een bobo moet maken (flesje van aanmaakmelk)
... Dit echt een top ventje is
...Wij semi-moeder zijn
...Linda heeft gedoken
...En daarna een kras op de auto heeft gemaakt.
...De man met de rode pick-up schuldig is verklaart
... Marcel weer terug is in town
... Wij toen lekker bij b55 hebben gegeten
... Marcel dit nog niet kende
... Toen ook nog niet wist dat er een kras op zijn auto zat
...We in het water zijn gegooid bij paddock
... we wel een paddock t-shirt hebben gehad
...Het werk eventjes op een laag pitje staat
...We zelf rozen bij gucci hebben bezorgd (stoerr)
... Ik de enige ben die nog niet is ziek geweest.
...Ik de was op ga hangen en ga schilderen vandaag.
...Ik iedereen de groetjes doe!!!!

  • 03 Januari 2008 - 08:52

    Gerda :

    Leuke foto;s van die enge griezeligge beesten! grrrr

  • 03 Januari 2008 - 18:47

    Thomas:

    Kort verhaal... Lekker duidelijk!! :P

    Wat een weer zeg!!!
    Nog steeds ben ik zwaar jaloers!!!

    XXXXX HSVVJ!!!

  • 03 Januari 2008 - 20:19

    Mam:

    wat een verhaal weer zeg, maarre ga jij terug in de tijd? 1-12-07? zou je wel willen he? nog veel plezier

  • 04 Januari 2008 - 14:19

    Gerda :

    2 x 2007 !!! alsjeblieft niet. Kan me voorstellen dat Myrn dat wel wil! 2 x in een jaar naar Aruba. hihihihi
    Maar lig je nog in coma ofzo? Of je werd wakker om 3 uur en daarna gewoon niets? Bijkomen van het wakker worden?
    toedels.

  • 04 Januari 2008 - 18:30

    De Niet Dooie:

    Heeey dooie,

    wordt eens wakker,

    er zijn een aantal mensen die HEEEEL graag je verhalen willen horen ;)

    maare vanwaar de abrupte afwezigheid dan??
    teveel gefeest beest?

    hooor je

    kus remco

  • 06 Januari 2008 - 21:38

    Natas:

    Ook jou willen wij alvast een hele goede terugreis wensen. Geniet nog even van de tijd die jullie nog hebben daar. En tot snel!!!!

    Liefs Natas, Ed en Marvin

  • 06 Januari 2008 - 23:05

    Gerda:

    Oke meid je hebt het goed gemaakt met je verhaal.
    Geniet nog even van die laatste paar dagen. Ben zo benieuwd hoe me schilderij is geworden. (jaja ik ben het niet vergeten) En nu over gaan op de Wist u rubriek:
    Wist u dat ik 6 januari jarig was?
    Dat ik nu net zo jong ben als Henk
    Dat dit maar 4 dagen duurt.
    Omdat hij 10 januari weer een jaar ouder wordt.
    Dat Jesca en John over iets meer dan een week op schiphol staan!
    Dat zij een half jaar weg zijn.

    Leuk zo een Wist U rubriek!

  • 07 Januari 2008 - 14:43

    Margriet:

    Myrna (en Linda),

    ik ben vandaag weer voor het eerst op school.

    Ik zag in mijn mailbox heel veel mails van je staan.

    Erg leuk om te lezen allemaal.

    Een goed 2008 toegewenst voor jullie allebei!

    Groet,
    Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Santa Cruz

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 26582

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: