Laatste update - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu Laatste update - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

Laatste update

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

07 Januari 2008 | Aruba, Santa Cruz

Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de glooooooriiiiiiiaaaaa in de glooooooriiiiiiiaaaaa... hieperdepiep hoeraaaaa!!! Aan mijn dierbare trouwe fan TANTIE :D ook 20 jaar geworden ;-) mooie leeftijd. Gisteren zijn linda en ik begonnen met schilderen, maar ik ga lekker niet zeggen wat. Toevallig dus dat ik vandaag lees dat je het niet ben vergeten! Ik ga m vandaag afmaken. Niet dat hij zo verschrikkelijk groot is, maar om al die liefde er in de proppen dat is nogal lastig ;-)

Anyway... Dit is mijn laatste berichtje van deze aruba gebeurtenis. Ik weet namelijk precies wat er de komende 2 dagen nog gaat gebeuren.

Vandaag hebben we de bloemetjes buiten gezet. Drie stukken. Alle bloemen die we hadden zijn ook daadwerkelijk op gegaan omdat we gewoonweg niets meer hadden.
Linda is momenteel met Marcel mee om iets te regelen bij de verzekering.
We hebben ook de kaart gehad die Brenda (mama linda) had opgestuurt vlak nadat we weg waren. Deze heeft er dus een maandje over gedaan om hier te komen. Volgende keer misschien beter flessenpost. (ook een goed excuus om de hele dag op het strand te hangen om te kijken of er al post komt ;-) )


Vanavond heeft Marcel gevraagd of we mee wilde uit eten. Zijn voorkeur ligt momenteel bij b55. Gunstig

Morgen gaan we onze koffertjes inpakken en dumpen. De bikini gaat de handbagage in en hangen we nog even op havana rond.

Dat was de toekomst, nu het verleden.
Ik ben gister erg laat (half 3!!!) mn bedje in gegaan. Ik had visite. Maurice kwam rond een uurtje of etenstijd (voor ons 8/9 uur) aan met een auto -> vreemd want hij heeft helemaal geen auto -> Oorzaak zijn scooter had het halverwege begeven. Mazzel dat er dus iemand in de middel of nowhere was, hem wilde brengen EN wist waar Zumbo was. Hardstikke gunsitg dus. We aten andijvie stampot. wat echt ontzettend lekker was geworden.
Nelson kwam ook nog even langs. Een leuk nieuw wist u datje: ... als je een drankje aangeboden krijgt van een Iers meisje dat het dan de bedoeling is dat je 1 slokje neemt en hem dan weer terug geeft. ...Linda dit niet wist ...Dus het hele drankje had opgedronken ... Ik waarschijnlijk hetzelfde had gedaan ... We hier achteraf goed om konden lachen.

Maurice werd laat op de avond opgepikt zoor een extreem positief figuur. Hij had allemaal grappige verhalen en ratelde aan 1 stuk door. Best grappig maar je kwam er echt niet tussen.

Die dag zijn we dus wezen schilderen en zijn we met Marcel me geweest naar zijn werk. Ik heb een bord tekening gemaakt voor zijn kindertjes met een carnaval's masker. We hebben verzonnen dat dat ook een leuk onderwerp was voor de tekenles aan het einde van de dag. Je eigen carnaval's masker tekenen= / verzinnen. De vorige keer had ik een diddl getekent en dat vonden ze toen helemaal leuk. Er hing zelfs een foto van mijn diddl en een paar kindjes in die klas. Dat was best grappig om te zien.

Ik ga nog even mijn laatste fototjes showen en dan was dit het weer voorlopig. Ik vertrek morgen rond 4 uur lokale tijd en kom op 9 jan aan om 2 uur zei linda.

bubaaaj

  • 07 Januari 2008 - 18:38

    Mam:

    leuk weer die fotos,en leuk om je stem weer even te horen. Hoop dat jullie een goeie reis zullen hebben en kan niet wachten om je weer terug te zien.

  • 07 Januari 2008 - 21:49

    Gerda:

    Een serenada uit Aruba!! Super

  • 07 Januari 2008 - 21:58

    Gerda :

    Meiden
    een hele goede reis gewenst !! Doe voorzichtig!! xxx

  • 08 Januari 2008 - 06:19

    Sophietje:

    heey mooie verhalen.. k ben wel jaloers dat je lekker op bon dushi aruba zit..
    zie ik nou goed ja giovhanny nohg steeds op aruba zit.. is hij alweer gescheiden ofzo.. nou have funn
    adios

  • 08 Januari 2008 - 11:57

    Yvette:

    Omgevlogen he 4 weken?
    Goede terugreis en tot zaterdag!
    Ik ga ervan uit dat je nog steeds gezellig meegaat moeten we alleen ff daten hoelaat we je op komen halen maar dat komt goed.

    Groetjes Yvette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Santa Cruz

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 839
Totaal aantal bezoekers 26582

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: