31-12-07 maandag - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu 31-12-07 maandag - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

31-12-07 maandag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

01 Januari 2008 | Aruba, Santa Cruz

Nieuwjaars ochtend... je begrijpt het wel.. momenteel tellen we even voor een half.. dus schrijven we het verhaaltje even samen want samen zijn we tenminste wel 1...

... goed

... Poempedoem... Linda naar Ingrid... Weer druppeltjes meegekregen door een gebrek aan zink.. Ze heeft komende dagen echt zwembandjes nodig tijdens het zwemmen anders ZINKT ze ... Compleet gedrogeerd...

Myrna en Hesther waren alvast begonnen met het maken van de bestelling van 6 boeketten van 60 gulden en 1 groot boeket van 100..
Toen linda terug kwam is ze met haar onwijze origamikunsten de boeketten gaan inpakken waarna we ze gingen wegbrengen..

Toen we bij de bank naar binnen liepen, voelde we ons.....
als een aapje in de dierentuin.. en dat is best raar, want er is hier helemaal niet een echte dierentuin..
Aan de andere kant is heel Aruba 1 grote dierentuin, dus het is maar net hoe je het allemaal wilt bekijken..

Goed.. Iedereen stond dus boven een soort van gesmackt tegen het raam om te kijken naar ons en onze boeketten..

Na het plaatsen van dranghekken hebben we besloten om geen handtekeningen uit te delen..

Omdat we alledrie een beetje hongerig waren zijn we daarna lekker naar de Wendy's gegaan.. Jumjum..

Jeroen ging nog linda bellen.. MAAR DAS LEUK ZEG!!!!!

Onderweg naar huis zaten we allebei knikkebollend in de auto..
Slapen zou een goede oplossing zijn geweest..

Toen we thuis kwamen bedachten we dat we nog even naar de supermarkt moesten, hier hebben we wat boodschapjes gedaan en klapchi (vuurwerk) gekocht voor Joeri..

Die was dus helemaal door het dolle heen toen we thuis kwamen..

Eerst hebben we toen nog eventjes een beetje klapchi gedaan met Joeri en daarna zijn we even een uurtje gaan slapen..
Tenminste... dat was de bedoeling...

Eerst kwam Alisha binnen in onze slaapkamer en wilde perse bij ons in bed slapen,
zij had de teefoon van Roel bij zich, en zat steeds op allerlei knopjes te drukken.. waardoor wij alleen maar steeds horen: piep piep piep piep piep piep piep *en ga zo maar door*

Toen ze na vijf minuten door had dat wij echt gingen slapen ging ze weg, zonder die telefoon!!
Tien minuutjes later werden we dus wakker van een stoomboot.. (de beltoon van roel)

Toen we dat allemaal hadden gehad en we eindelijk weer lagen ging eerst de telefoon van Myrna.. GODVERARK!! Dat was Thomas..
Vijf minuten later ging ook de telefoon van Linda.. GODVERDEGODVERARK!!! Dat was dus Alex..

Goed.. Dat slapen konden we dus wel op ons buik schrijven..

Toen we klaar waren met bellen besloten we om wat te gaan eten in de stad.. Dat werd paddock.. Daar hebben we lekker spaghetti gegeten..

Na het eten nog een lekkere cocktail gecoord bij barman Bas.. Contacten zijn altijd handig ;-)

Om tien uur dachten we dat het elf uur was dus zijn we naar huis gegaan..

Toen we thuis kwamen zijn we eventjes op bed gaan liggen, myrna maakte me om twaalf uur wakker (dacht ze) maar toen bleek het dus elf uur te zijn dus konden we lekker nog een uurtje slapen :-D

Toen het uiteindelijk ECHT twaalf uur was werden we wakker en hebben we lekker klapchi gekeken en champagne gedronken met roel, hesther en de kids..

Om een uur of twee vertrokken we met hesther naar havanna..
Hier was een nieuwjaarsfest, waar we gratis naar binnen konden omdat we op de gastenlijst stonden..
Errrrrg gunstig, want anders had het ons 90 gulden gekost..

We hebben samen 48 gulden uitgegeven, dat komt neer op een euro offff 16 :-P

Toch hebben we een super super super avond gehad..
We hebben veel nieuwe mensen leren kennen en ook nog mensen tegen gekomen die we al wel kenden... was een eeeeeeerrg geslaagde avond..

Uiteindelijk waren we pas om een uur of half zeven 's morgens thuis..

We waren alledrie onwijs kapot.. Toen zijn we lekker naar bed gegaan.. Jammer voor Hesther is dat ze natuurlijk little kindjes heeft dus dat ze waarschijnlijk niet eeeecht goed kan slapen.. maar dan kan ze misschien morgen overdag nog even slapen..

Wij konden iig wel lekker slapen.. En we werden pas om een uur of drie wakker in de middag..

Zo....

Dat was onze oudejaarsavond.. en hoe was die van jullie??

• 02 Januari 2008 - 10:23

Gerda:

Hoi Meer,
    zoals ik al eerder schref bij je ouders.Samen met oma. Lekker oliebollen en appelflapen gegeten en gesjoeld.
    Vuurwerk en tv gekeken.
    Daarna lekker naar huis. Niet door de mist zoals in andere plekken van nederland. Daar was het potje dicht. Mensen liepen voor auto's om de weg te kunnen zien!!
    Hoe was je nieuwjaarsduik??

• 03 Januari 2008 - 17:18

Natas:

Hoi wijffie,

Allereerst no even het allerbeste van alles voor dit mooie jaar.
    Bij ons was oud en nieuw erg gezellig , maar we missen jullie wel hoor.

Nog ff en dan kunnen we weer ff lekker bijkletsen en kan onze 2de kind je weer lekker knuffelen en vasthouden en nog veel meer.

Liefs Natas en natuurlijk ook van Ed en Marvin

• 05 Januari 2008 - 22:19

Ellie:

Hoi Myrna.
    Ik had eerder willen reageren, maar ik heb een beetje hectische week achter de rug, en simpelweg geen tijd voor de PC gehad. Op de eerste plaats de allerbeste wensen voor 2008. Volgens mij hebben jullie het wel geweldig gehad. Wij hebben het ook gezellig gehad, alleen niet zo uitbundig. Andre en ik zijn bij schoonzus en zwager in Heemstede geweest.
    gewoon gezellig aan de klets geweest en om 12 uur naar vuurwerk gekeken, en nog wat TV gekeken.
    Wel; voor jullie zit het er bijna op.
    Zijn de koffers al gepakt???(huil huil huil),Of heb je wel weer zin om naar huis te komen?
    Voor jullie een goeie reis terug.
    Groetjes Ellie.