zaterdag - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu zaterdag - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

zaterdag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

24 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

Vandaag hoefden we lekker niet zoveel te doen aan de bloemen..
Linda had gister al een heel groot deel van de bestellingen gemaakt. We hebben nog wat bloemetjes bijgestoken en een groot boeket gemaakt (zo een die op hesther dr wesite staat. www.hestherscreations.com) Die heb ik namelijk ontworpen voor op de bus... Maar daar moet hij nog op gestickert worden. Hij is al wel geprint... rete cool een bus met MIJN boeket er op *trots*

Ik denk dat het ongeveer elf uur ofzo was toen we klaar waren,
Toen zijn we lekker gaan winkelen..
We zijn al vroeg een biertje gaan drinken bij de paddock omdat we dorst hadden. De barman stelde voor om een foto te maken... aan tafel, voor de bar, achter de bar... en zels ACHTER DE TAP!!

We zijn naar het open winkelcentrum geweest waar linda voor een redelijk mooie prijs een VEEEEL mooiere tas heeft gekocht MET bijpassende portomonnee.. en we daar bij allebij een leuke sleutelhanger kregen.

Na drie keer de winkelstraat doorgelopen te hebben en 88x een sportwinkel zijn binnen gegaan voor een bikini voor mij heb ik er toch 1 gevonden... hij was alleen lichtelijk DUUR!! Toch maar genomen!!

En toen.. hadden we HONGER!!

We zijn naar de Wendy's gegaan. We moesten allebij nodig plassen dus zijn we een voor een in de rij gaan staan. We konden wel ongeveel 100x plassen voordat we eindelijk aan de beurt waren maar dat maakt niet uit... we kregen wat we wilden. Ook hebben we nog gecontact met een jongen in de rij die uit curacao kwam. Hij vertelde over vuurwerk, waar hij woonde in Nederland etc. Hij boos aan om in zijn appartement alles op te gaan eten maar dat leek mij niet zo een strak plan.

Opdat we Ingrid nog moesten betalen hebben we geprobeerd haar te treffen bij haar thuis. Ze was er helaas niet... dus zijn we door gereden via hele hobbelige rotsige paden naar de Natural bridge... Best cool.

Op de terug weg zijn we weer langs Ingrid gereden, maar die was wederom niet thuis. Daarom zijn we doorgereden naar Hesther en HAAR nieuwe inkopen bewondert. Ze had echt voor nix HEEL VEEL leuke spulletjes gekocht!! gunstig... Joeri ging ze voor ons showen.. daar heb ik nog wel leuke foto's van

'S avonds hebben we bij hesther en roel gegeten.. doperwtjes met worteltjes en aardappel anders

Daarna zijn we Versierde/verlichte huzien gaan kijken. Bij elk huis met een lichtje hoorde je de kinderen al gillen *ik moest even aan mama denken die bij elke kerstboom al zei ahhh wat mooii* haha ) Er zijn niet echt mega veel huizen die dit meer doen tegenwoordig maar als ze het doen dan doen ze het ook wel goed. Complete kerstmannen, sneeuwpoppen of ONWIJS grote kaasen

Toen we eenmaan in sant Nicolaas aankwamen kwamen we bij een berghelling met bomen een podiumpjuh met live muziek en een barretje met popcorn en drinken. ALLES was compleet overladen met allemaal verschillende kleurtjes lichtjes. Er was ook een kerststalletje alleen jesus had de benen genomen. Op de terug weg viel alisha af en toe in slaap...

...Eenmaan terug gekomen maakte we ons klaar om te stappen... alleen mn maatje was niet helemaal lekker dus die lag even dood diagonaal op bed... Dat duurden even... rond een uurtje of twaalf??? (denk ik) ben ik er maar naast gaan liggen)

Nieuwe wordjes van Joeri en Alisha :
llllllllleeeeeeeeekuuuhhrr (lekker)
Sexy ;-) (alisha)
Sexy lady (joeri)
Joekoeloeroe + koekoeroekes (J+A)

Ik wil nog even zeggen dat ik het heel erg leuk vind dat iedereen zo reageert... Gerda veel plezier met de kleine als je dit leest!!!
Remco!!! YOU'RE CRAZY!!! cool ;-) (Y)

  • 24 December 2007 - 15:13

    Gerda :

    Hoi meer,

    Joepie ik ben weer een keer de eerste! Neem straks je verslagen mee nar oma. Kan ze je avonturen weer lezen. Zal ze leuk vinden. Kus Gerda

  • 24 December 2007 - 16:30

    Monique:

    he nichtje,het is de vorige keer toch niet helemaal goed gegaan.nu dus wel.vanuit beuningen hele leuke kerstdagen toegewenst!

  • 24 December 2007 - 21:34

    Ellie:

    Hoi Myrna.
    Heb even tijd nodig gehad om al je verhalen te lezen, en zo te zien hebben jullie het lekker druk met allerlei leuke,gezellige,en spannende dingen. Raar hoor zo'n warme kerst. Wel wat anders als hier. Ik had stilletjes op een witte kerst, met een beetje schaatsen gehoopt. Maar helaas, ons vriesweer is weer over. Dus bij ons ook een beetje warme kerst.
    Myrna,
    hele fijne kerstdagen voor jullie. Geniet ervan.
    Groetjes Ellie en André.

  • 25 December 2007 - 09:44

    Mama:

    hallo moppie
    we wensen jou alvast hele fijne gezellige, vrolijke en ontspannen kerstdagen, samen met je maatje en je vrienden op Aruba. Vanavond bellen we!

  • 25 December 2007 - 10:19

    Remco:

    hahah
    coool dat ik de eer krijg een vermelding te hebben hahah, and yep heb ze niet allemaal op een rijtje ;) maar dat wist je al!
    FIjne 1e kerstdag via deze weg, want ga strak nog reageren op je mailtje!

    maar dis waarschijnlijk de 1e keer voor je dat je kerst met 25graden plus viert!
    nou nee voor mij maar een goeie kerst duik!

    en ga je nog uitgebreid ontbijten,
    ik wel, dr staat hier zoveel op tafel dat een heel afrikaans dorp er 2 maanden van kan leven hehe..
    2 bad 4 them

    maar ga nu eten :P

    dikke zoen lieverd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Santa Cruz

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 26682

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: