Vrijdag - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

22 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

We stonden op vol goede moed. Voor mij Bleek dit helaas een beetje mee te vallen, want de stukken wilde niet helemaal zoals ik dat wilde. Ook had ik me drie keer veslapen omdat ik niet helemaal wakker was geworden van Linda... Balen... Ondertussen waren Linda en Hesther bloemen gaan kopen bij Floral market. Gelukkig ben ik daar al minstends 88 keer geweest.

Ik heb ondertussen alles op schoon water gezet. Ondertussen kwamen Linda en Hesther ook al weer terug en konden we de (hele leuke mooie) bloemen op water zetten. Daarna hebben we (kerst) stukken gemaakt en ben ik met Hesther op pad geweest. Ik mocht zelfs een rekeningetje bij een hotel afgeven (die al betaald was maar het was gewoon leuk om met in contact te staan met de klant) (en het was een mooi hotel!!!) goed.. hihi

Daarna zijn we nog een paar winkeltjes in geweest en hebben we gegeten bij de WENDY'S... ook hebben we nog wat rekeningen gebracht en de kleuterschool (mini me) betaald. Terug gekomen konden we het konijnenhok van Bingo... gemaakt door Roel bekijken.. Die echt super mooi was!!!

Omdat Linda en ik allebij trek hadden in pannekoeken zijn we als een razende naar de andere kant van het ijland gecrosst om daar naar de kong hing te gaan. Toen we terug waren (wat een beetje lastig is in het donker omdat het allmaal kleine gemene weggetjes zijn) hebben we lekker pannekoeken gegeten. Joeri had helemaal op ons gewacht en wilde en pannekoek met stroop... PRIMA (Y) haha

Daarna heb ik marry poppins gekeken en Linda in een of andere coma gecrasht... Hardstikke prima...

... Ik heb ook wat foto;s van vandaag erbij gezet. We zijn wezen shoppen en hebben ons eige biertje bij de paddock. Daarna zijn we naar de natural bridge gestuiterd in de jimny (sorry Marcel)

  • 23 December 2007 - 09:20

    Gerda (vanLansuplant:

    Hoi meiden, echt geweldig jullie met z'n tweetjes op dat mooie eiland. Als dat maar goed gaat!!
    Bij ons gaat alles lekker. Ben inmiddels bevallen van een dochtertje die nu 5 weken oud is. Daarvoor in de ziektewet gelopen dus al een hele tijd niet bij (ja sorry daar komt het weer) Lansuplant geweest.
    Nou meiden heel veel plezier daar met het mooie weer, wij hebben ook 3 prachtige dagen met sneeuw en ijs achter de rug.

    Liefs Gerda.

  • 23 December 2007 - 10:26

    Mama:

    LEUK Foto's!Ik heb bij Linda ook gekeken. Maak je ook foto's van je appartement en je eigen kerstversiering en je stalletje? Wat gaan jullie met kerst doen? Kunnen jullie dan eindelijk eens relaxen en lekker aanhet strand liggen? Volgens mij zijn jullie daar nog niet echt aan toe gekomen he, kun je nog met een mooi kleurtje thuiskomen straks. Ik bel je vanavond!

  • 23 December 2007 - 16:39

    Le Skinny G-sus:

    haaai mop!
    lekker naar je zin zo te horen!
    relaxed dat t allemaal zo chil loop!
    je weet nooooit wat ik gister heb meegemaakt c.q. gedaan hehe..
    echt weer iets raars.

    we waren vrijdag bij een maat van me geweest met nog 2 anders vriende van me.
    we waren daar tot een uur of 2, en toen we naar huis reden in de net nieuwe auto van 1 van mijn vriendens ze pa.
    zij ik dat ik in die auto wel in 1 streep naar frankrijk kon knallen(dikke nieuwe mercedes S klasse ;)
    dus die maat van mij zo:
    ja waarom gaan we dan niet gewoon.
    dus naar ff te hebben gelachen en gespeculeert zijn we tot de beslissing gekomen om ff te gaan slapen en dan naar parijs te gaan...

    zo gezegt zo gedaan..
    dus wij naar parijs geknalt om 6 uur in de ochtend..
    we waren daar om 1 uur s'middags.
    daar ff wat gegeten op de chance alise
    en lekker kerst kadoo's gekocht enzo..
    was echt super vet! echt zooo cooool!

    maar wij hadden we een klein stres puntje we hadden nog een verjaardag in nederland.
    dus toen zijn we om 7 uur weg gereden en waren we iets na 12 uur op de verjaardag.enb toen weer gaan zuipen in de stad!

    mijn dat was dus redelijk uniek haha

    dit was echt zoooo cooole shit!
    en als k weer een auto heb,
    zouden we dat best ook een keer kunnen doen(als het mag van thomas dan he haha)
    echt de moeite waerd

    nou mop, na het lezen van mijn boekdeel(bijna nog meer tekst dan jou hehe)
    ben je weer op de hoogte.

    spreek je!

    dikke zoen

    remco

  • 23 December 2007 - 21:16

    Natas:

    Hoi wijffie,

    Ipv een kaartje doen we het maar zo.
    Hele fijne dagen en een knallend uiteinde daar op Aruba.Op naar een mooi, liefdevol en gezond 2008

    Blijf genieten daar en we zien jullie volgend jaar.

    XXX Edwin, Natas en Marvin

  • 23 December 2007 - 22:16

    Gerda:

    Hoi pie.
    nu je tante (hihi) zat net met je moeder te msnnen. Stoer he. En wilde ff laten weten dat ik je site gelezen heb. Hoe is het met je chocolaatjes?? Leven ze nog???
    Wens je fijne kerstdagen met Hesther, man en kindjes!! en linda. En geniet van deze bijzonder dagen. Liefs en een dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Santa Cruz

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 26681

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: