woensdag en donderdag - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu woensdag en donderdag - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

woensdag en donderdag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

20 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

EEEERRRgister hebben we bloemstukken gemaakt en is Linda met Hesther mee geweest rekeningen brengen en bezorgen.

Ik heb ondertussen de badkamer helemaal gecleant en de was 3x gedaan. (hij stonk omdat hij te lang in de wasmachine had gezeten. Ik kon nu lekker doorwerken omdat eer dat je alles op de waslijn hebt de eerste onderdelen al weer stok droog zijn... hardstikke gunstig!

Toen ik klaar was met de was.. (heuh) toen wilde ik het washokje dwijlen... NO WAY!! er kwam een mega duizendpoot achter de deur vandaan!!! CREAPPPP

Korte beschrijving... Duizenpoot ongeveer 10 cm lang en 1,5 cm breed. Schijnt een stekel op zn kont en achter zijn kop iets van bij/stekel ding te hebben zitten. (moet eerlijk bekennen dat ik er niet uitgebrijd naar heb zitten kijken) Ze bijten niet graag maar alleen uit verdediging. Mocht je ze dood willen hebben dan moet je ze met een mes in drie stukken hakken.

Ik naar Roel... maar die kon er weinig aan doen want onze duizendpoot zat al lang en breed in zijn holletje...

Ik heb dus even vlink lopen boppen.. (BOP-spray tegen insecten) en hem daarna nooit meer gezien.

Smiddags heb ik de kinderen een beetje bezig gehouden met een verhaaltje verstoppertje en alle andere spelletjes.

ook heb ik nog gekeken naar het konijn die Joeri gekregen heeft...

Savonds zijn we met Marcel naar havanna geweest waar het bandje van 10 jaar geleden met zijn neef optrad. Na marcel naar huis te hebben gebracht en de Jimny mee te hebben genomen zijn we naar Paddock gegaan om vrienden te maken. Dat is aardig gelukt..

De weg terug vinden was niet zo makkelijk als we hadden gedacht. Het was namelijk zo dat ik zelfden tot nooit in het donker naar hesther dr huis ben gereden. Toch is het allemaal goed gekomen en konden we rustig gaan slapen...

Gister werden we wakker met een vreemde man. En wel de man met de hamer!! We hadden het gevoel alsof we 88 bier op hadden... terwijl dit netjes bij 1 was gebleven.

Algoed...

... We zijn lekker in de weer geweest met wat stukken maken. Hesther was naar de schoonheidsspecialiste en wij hadden de verantwoordelijkheid over DE telefoon. En natuurlijk wordt je dan helemaal plat gebeld. haha...

Het is uiteindelijk helemaal goed gegaan en ik heb een extra stuk gemaakt voor de ontvangen order die we nog binnen hadden gehad. Deze bleek iets TE kitch te zijn dus heb ik later een nieuwe gemaakt. Het andere stuk greeg later op de dag zijn bestemming. Roel heeft alle bestellingen weg gereden. Ondertussen zijn we (jaja) een ECHTE kersboom gaan kopen!! echt grappig op een tropisch ijland een kerstboom uitzoeken *in principe net zo als in Nederland* Die hebben we alsvolgt naar de Twister gebracht. een soor van nederlands eet caf'e. Daar hebben we hem compleet versiert en hebben we daarna aan daghap gekregen; Bloemkool aardappelen vlees. Dat hadden we echt even nodig. Hesther was ondertussen even weg gegaan om nog een bloemstuk te bezorgen. Later kwam zij haar sat'e opeten en zaten wij even aan een wijntje.

S'avonds zouden we eigelijk lichtjes gaan kijken met de kinderen en Roel. Dit is helaas niet door gegaan omdat het al ontzettend laat was en de kinderen al op bed lagen. Ik ben benieuwd hoe de kinderen dat hebben opgevat...

Toen we thuis waren ben ik op bed gecrasht... en pas (te laat) rond een uurtje of kwart over 8 weer wakker geworden!!! (had de wekker niet gehoord)

• 22 December 2007 - 17:11

Mama:

hoi lieffie,
    vermoeiende dagen zo te horen, maarwel leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben en veel verschillende dingen mogen doen.Hier is het bar koud, vanmorgen alles wit en bevroren, dus auto krabben enoppassen voor gladheid, raar dat het bij jullie een tropische kerst is. Stuur je nog fotos?
    Luuk hadgister kerstbalvan de dansschool en de mannen zijn vandaag naar computerbeurs geweest dus ik had een dagje voormezelf, lekker geshopt enzo.
    Veel liefs en groetjes aan de rest, doei

• 22 December 2007 - 22:48

Hoi Pie.:

Lijkt wel gtst tijd.
    Zeg je schreef over grote internationale bedrijven enzo. Hebben ze dan ook een soort "inhet Gooi". Ofwel "gooise vrouwen. Met de Willemein, Clair en Tippie Wan? Of iets anders wat er veel op lijkt.
    Heb het hier druk, Moet op de konijnen passen. Die arme beesten zitten (ondanks de kerst) gewoon in hun hok. Maar het water bevriesd steeds. Kunnen ze niet drinken. Heb ze maar jenever gegeven. Nee hoor grapje. En moet voor de kat van andere buren zorgen voor 1 dag. Verder nog gewoon aan het werk, helaas. Ben dus wel op zoek naar iets anders. Kijk ff rond op Aruba voor me?? wil je??
    Zijn bij jullie de straten , huizen enzo ook in de kerst sfeer a la nederland?
    Met lichtjes. kerstmannetjes, sneeuwpoppen, elands en andere flauwekul.
    Spreek je!! Groet