19-12 - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu 19-12 - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

19-12

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

20 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

2 day we waked up.. again.. Als eerst kreeg in thomas aan de telefoon :D:D:D YESS... en daarna ben ik gelijk naar ingrid toe gegaan. Ingrid is de homeopate. Ze kan d.m.v. Engergie het universum je onderbewust zijn helpen en je beter in je lichaam kunnen laten voelen.

Ze heeft eerst mijn hoofd opgeruimd. Wat wel handig is, want daar ben ik zelf niet zo goed in. Ook het probleem in mn maag is nogmaals bevestigd. Ik kwam thuis met twee potjes druppels en een heerlijk ruim hoofd.

Daarna zijn we aan het werk gegaan. Ik ben met Hesther de hele darg druk in de weer geweest om alle bestellingen weg te krijgen en alle rekeningen de deur uit te krijgen...

... Totdat we na de lunch even naar havanna zijn geweest.

We hebben gegeten bij B55... ONWIJS lekker... met gezonde groentjes en goed vlees. Linda was ondertussen met Marcel zijn lokaal aan het verbouwen.

Bij havanna hebben we met crab-man (de eigenaar die maar twee vingers aan elke hand heeft) ONWIJS lopen bieren ;-)... waardoor we daarna turbo speed gucci rekeningen brengen.

Ook moesten we nog chocolatjes halen voor een wijn arrangement. We hebben dus lekker staan te kwijlen voor de etalage... wat wel jammer was is dat de prijzen omhoog zijn gegaan. 1 dollar voor een simpel bonbonnetje was het goedkoopst! ;-) ...

Als laatst moesten we toosjes met beleg kopen.. dat ging helemaal goed tot we achteruit tegen een witte toyota aan reden... DEUK!!! (wij niet) Balen dus. Politie er bij, rapport op gemaakt. Daar horen we nog van. Het was dus al lang en breed donker toen we thuis kwamen om te eten. Voor mij stond er nog lekker spaghetti in de koelkast. Savonds hebben we een wijntje gedronken.

  • 20 December 2007 - 08:50

    Mama:

    Ik lees alles nog steeds en ik heb de site van Linda ook gevonden! Leuk om alles te lezen. Ik wil je ook wel weer eens aan de telefoon, maar het lijkt wel of het nooit goed uitkomt als ik je bel, dan sta je net midden in een druk winkelcentrum ofzo. Het is hier nu echt koud, de donkere dagen voor de kerst.
    Geniet nog maar lekker , 4 weken zijn om voor je het weet. Leuk dat Linda het ook zo naarhaar zin heeft. Jullie verdienen het hoor meiden, na al die schooldrukte enzo om nu eens heerlijk te ontspannnen en leuke dingen te beleven,kusjes.

  • 20 December 2007 - 11:18

    Gerda :

    Hoi meiden.
    Lees weer van jullie leuke ervaringen,
    Print ze uit voor oma zodat zij ook op de hoogte blijft.
    Groet

  • 21 December 2007 - 15:41

    Remco:

    ha

    ha ha

    haahahhah hahah haahah

    je hebt met krabman zitten bieren,
    hoe coool!
    hoe was t met m? waren ze scharen nog groter geworden(dAs namelijk bij krabben t geval als ze ouder worden! ;) )

    heb je roelie al gesproken eigenlijk????
    enzoja hoe is t met die dikkert?

    blijf je soap op de voet volgen haha,

    dikke zoen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Santa Cruz

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 26690

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: