heleboel - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu heleboel - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

heleboel

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

19 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

Ik heb al een tijdje niet geschreven.. het excuus.. het is hier gewoon lekker druk ;-) en ik heb niet mijn eigen internetverbinding op mn kamertje dat maakt het ook een stukje lastiger.

Wat hebben we allemaal gedaan???

Vrijdag zijn we lekker wezen stappen. Daar hebben lin en ik noodgedwongen mee moeten doen aan een schud-je-kont wedstrijd... maar we hebben natuurlijk nooit kunnen winnen van de latino chicks.. maakt niet uit wij hebben het wel naar ons lol gehad en staan nu (ik)4 en linda (3) keer op een site met ons kont!!! whahha

Zaterdag zijn we wat later begonnen. Volgends mij hebben we de versiering gedaan bij de mevrouw met het hele mooie zwembad... pragtihge garlant opgehangen boompje gedaag en fooi gekregen daar bij de KFC gegeten na de heleboel koekjes die we daar hhadden gehad.

Zaterdag avond zijn we in coma gepleurd. Daar zijn we zondag ronc 12 uur weer uit gehaald dankzij twee schatten van kinderen jumpend op het bed... ;-)

We zijn met Roel Hesther en tha kids mee geweest kijken zondag-shoppen en konijn kijken. Daarna zijn we naar huis gegaan en gegeten.

maandag ochtend was een lekker rustige ochtend. We zijn naar de noordkust gehobbeld in het zonntje. We hadden ons goed ingesmeerd maar zijn toch een pietsie verbrand. Het was onwijs heftig.. echt die golven waren uber hoog..

Toen we terug waren *in de hitte lopend* hebben we gedouched en zijn we nog even gedropt in de stad om daar een uurtje te kunnen turbo shoppen. We hebben allebij leuke shirt(jes) gekocht bij de lipstick... en Lin nog onwijs hippe slippers. Ook hebben we de nieuwe Crocs gezien... soort plastick balerina's die ik dus WEL cool vind... ik ga er alleen geen 63 gulden voor betalen ;-)

Savonds ben ik nog even gaan praten met Nelson. We waren naar havanna geweest en hebben daar op het strand naar de film gekeken die toevallig draaide.

  • 19 December 2007 - 08:15

    Brenda:

    Het is maar goed dat deze moeder even "vreemd gaat" op jouw site. Dat van dat kontschudden heeft Linda bijvoorbeeld niet genoemd!!!!!
    Wat beleven jullie weer veel... ik kan me voorstellen dat jij nog wel een keer terug wilde naar deze stageplek.
    Blijf genieten en schrijven..... zo leuk voor het htuisfront

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Santa Cruz

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 26683

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: