4e dag 14-12-2007 - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu 4e dag 14-12-2007 - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

4e dag 14-12-2007

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

16 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

We begonnen die dag.. met artifficial bloemsukken. Allemaal met orchideeen.

Joeri was vandaag ziek. Er heerst namelijk een soort van buikgriepje. Symptomen zijn onderandere koorts, diaree en kotsen. Marcel heeft de versie met diaree ;-) arme Marcel.

Daardoor bleef ik thuis terwijl Linda en Hesther de artifficial bloemstukken weg gingen brengen... Ook hebben ze nog ONWIJS leuke spulletjes voor ons appartementje gekocht (en nee we hebben geen hoogslapen maar een 2 pers bedje... (das heel handig want hij staat scheef dus lin rolt de hele tijd lekker tegen me aan :D ... duhhzzz)


Een deze dagen hebben we ook ons appartementje van onder tot boven schoon lopen boenen (in de hitte) dus wat ons nu nog rest is de kerst decoraties.

Savonds zijn we wezen stappen met marcel en Nelson. We hebben allebij wel geslapen... maar het was een beetje een wazige avond.

Next day... zijn we begonnen *beetje later want het was tenslotte zaterdag* met het maken van kerst deco's voor de mevrouw en de meneer van een van de grootste aannemers op aruba... later in de middag hebben we alles geplaatst en de kerstboom versiert. Ze hadden echt een parasijselijke thuin... WOOOOWWIIEEE ZOOOO mooi... vette orchideeen aan de boom van 20 jaar oud met prachtige bloemen een riant zwembad en een heeeeeeeeeele boel lekkere koekjes (nu niet meer)we hebben daar ook onze guilander opgehangen *die te groot was* dus hebben we hem maar in vier bogen gedaan.. en het was natuurlijk hardstikke mooi allemaal. We kunnen trouwens geen kerstboom meer zien!!! *misschien alleen die van onszelf*

We hebben gegeten van onze fooi. Ik voor het eerst bij de KFC.

Savonds zijn we onwijs in slaap gevallen.. Ik heb nog wat gedronken met MArcel maar daarna tot 12 uur 'smiddags in een coma gelegen.

  • 16 December 2007 - 22:10

    Gerda :

    joepie ik ben weer een keer de eerste die kan en mag reageren!!
    Ik stuur je mail ook door naar Monique. Die vind het ook leuk om jullie avonturen te lezen en te volgen. Toedels
    ps: Ik heb vandaag Thomas Berger een hand gegeven!!

  • 18 December 2007 - 15:33

    Monique:

    hoi meer,ben ik weer???ik weet namelijk niet of ik het vorige berichtje goed heb verstuurd....blond

  • 18 December 2007 - 21:57

    Gerda:

    Hoi Meer,
    Tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant, tis stil aan de overkant.
    En dit 5x!!

    Lees niets meer van je avonturen???

  • 19 December 2007 - 13:36

    Yvette:

    Hey Myrna,

    Volgens mij hebben jullie het echt onwijs naar jullie zin, bij ons is 't echt koud scheelt denk ik toch wel vlug een graadje of 40 met jullie brrr

    Tot gister ging het hier ook allemaal goed maar dat buikgriepje wat bij jullie heerst heerst hier ook en ja wie heeft het ook... ik... heel fijn. Maar goed 't zal weer over gaan.

    Veel plezier nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Santa Cruz

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 26681

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: