13-12-2007 3e dag!!! - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu 13-12-2007 3e dag!!! - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

13-12-2007 3e dag!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

14 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

Hoeeeeeeeeeeeeeeehoiiiiii

Hmz tis al weer moeilijk te bedenken wat we gister hebben gedaan.. Gelukkig hebben we de foto's nog..

We begonnen met een pestetchi.. Ik weet niet hoe je het precies schrijft.. (hesther!!! Spellingscontrole WHELLPP!! ;-) ) Wat het ongeveer inhoud kan ik wel even vertellen. Het is een soort bladerdeeg kaas soufflé… best gunstig zegmaar ;-)

Daarna zijn we bezig geweest met het verder decoreren van de kerst sliert waar we gister allemaal lichtjes in hebben gehangen. Gelukkig deed de stoom het weer (allang weer). Daarna hebben we van het koraal dat we gevonden hebben op het strand stukken gemaakt. Hier heb ik natuurlijk allemaal foto’s van gemaakt ;-) De kerst sliert was voor een bar/restaurant op havanna (strand) Hij is lekker bond geworden en schuin opgehangen onder een afdak. Het is een soort restaurantje met daar naast een klein zwambad. Ook word hier de full moon party gegeven… Voor de mensen die mijn vorige keer aruba ook gevolgd hebben… dat is dus het zwembad waar we allemaal in waren gegooid tijden de full moon.

De andere stukken met het koraal waren voor een sjiek restaurant er naast; Ambianz. Hier heb ik nog een keer gegeten met Remco de vorige keer. Heel lekker en prachtig strand en zee uitzicht. Hij is onlangs overgenomen. Roellie, een vriend van Remco heeft daar ook gewerkt. Ook hier heb ik foto’s van. Hesther had hier al verschillende arrangementen opgehangen, zowel neergezet (o.a. de upsidedown tree) Die gaan we vandaag (14-12-07) aan de lamp hangen want anders valt ie elke keer om.

Daarna zijn we met Nelson naar San Nicolaas geweest om Johairo* te helpen met zijn kerstdecorations voor de kerk. We moesten beginnen met twee grote kerstbomen. Als eerst gingen er rode lichtjes in. Wat wel grappig is want we hadden daarvoor een gesprek in de auto dat in San Nicolas een red-light-district was… Nou WIJ wisten nu wel waar…;-) Daarna mochten we een soort van glimmende stof drapperen in de boom. Nelson en Johairo waren al vast begonnen met de kerstbomen die daarnaast stonden. (die gewoon witte verlichting hadden)

Na een uurtje of anderhalf uur werken zijn we met z’n 4tjes wat gaan drinken in de burgerking. Ze hadden daar een onwijs speel paradijs voor de kinderen. Er stond wel een bordje met 1.22. Linda en ik besloten dat we dan we groot genoeg waren om daar in te mogen. Johairo heeft hier leuke foto’s van gemaakt… je begrijpt wel we lagen letterlijk en figuurlijk helemaal gevouwen in dat ding.

Hesther was thuis met de kinderen aan het eten. Johairo was ondertussen ook naar huis gegaan. Dus wij hebben samen met Nelson wat gegeten bij een pizza restourant. Daarna zijn we naar Hesther d’r huis gegaan en hebben we nog een rood wijntje gedronken.

Rond een uurtje of niet-te-laat lagen we al weer lekker in ons airco-kamertje te slapen.. ZZZzzz..

Wist u dat:
…We COMPLEET lek gestoken zijn door de muggen
… We een kolibrietje hebben genaamd Herman
… Roel *de man van Hesther morgen thuis komt*
… Er ezels en geiten over de weg lopen

• 14 December 2007 - 18:42

Thomas:

He Dushi!!

Cón ta bai?
    Mi ta bon...

E ta asina bunita aya!! Hasi bo a delisia?
    Ami pensando abo hasi í ami ta felis ku esei!!

E tempu ta masha friu aki, kasi 0'c awor! Brrr...

Mi ta sinti bo falta ya (abo ya konosé) í spera ami por papia ku bo masha pronto.

Mi ta stimabo altamente!!!

Hopi sunchi í un grandi brasa pa mi no1!!!

:D

• 14 December 2007 - 22:06

Natas:

Hoi wijffie,

Zo te lezen hebben jullie het ontzettend naar jullie iezen. Blijf ervan genieten!!!!

Marvin zijn verjaardag was erg gezellig, alleen is ie nu erg ziek. Hij heeft een flinke griep te pakken.

Verder gaat ook hier allesgoed, alleen een beetje koud.

XXXXX van ons

• 14 December 2007 - 22:35

Gerda :

Hoi meiden.
    Volgens mij hebben jullie het naar de zin. Hoe vind Linda het? En hoe zijn de chocolaatjes ( of is het melk ) en de caramel balletjes??Hebben jullie ook al jullei kamer in kerst style?
    Ga morgen wel de foto's kijken. Ben moeeeee. En ga zo ook me mandje in.
    Heb je nu trouwens weer een hoogslaper?

hihi Toedels

• 15 December 2007 - 03:03

Hesther's Creations :

Goed gedaan wijfies.slinger is garland,pastechi keshi[kaas dus]ook met ham-kaas,carni[gehakt]en andere wazige vullingen te krijgen.
    Je hebt er zelf een gespeciaaliseerde tent van:the pastechihouse!!!!!!!
    Geen tornado die nu nog de boom onder de kroonluchter vandaan krijgt.Nieuwe begrippen:bondia Kees,buenos dias Gerrit.
    En graag een momentje stilte vanwege het overlijden van uuuuhhhhh.....hoe heettie ookalweer,het barica geeltje of terwijl het suikerdiefje van Linda....[vogeltje met geel buikje]
    Morgen even het huis van de grootste aannemer van het eiland decoreren en dan met wat rust in de kont genieten!!

• 15 December 2007 - 08:59

Mama:

Leuk!,die Fotos!
    Ik mis alleen de fotos van de ballenbak.
    Onze kerstboom is trouwens ook mooi geworden, je zou trots op me zijn. Papa heeft er een foto van naar jou gestuurd.Ons huis is nu ook helemaal in kerstdeco. Nu de kaarten nog schrijven.
    Nog veel plezier en kusjes van ons allemaal, doei

• 15 December 2007 - 11:43

Skinny Jezus:

aaahhhhh,

hoi!

lekker leventje daarzo..
    chill!
    wist je dat ambianz van Meneer Krab is hehe..
    en dat roelie hier gewerkt heeft maar ontslag heb gemomen.. omdat krabbeman hem naaide?!
    leuk nieuwtje op t eiland mischien...

sinds wanneer kan thomas papi taal dan???
    doet ie netjes ;)
    roelie al gezien dan??
    nou veel plezier nog!
    spreek je snel.

dikke zoen

• 16 December 2007 - 09:31

Mama:

hoi myrna,
    als je dit leest, wil je dan je adres en telefoonnummer bekend maken, anders krijg je geen kerstkaarten hoor!
    groetjes en heel veel liefs