12-12-2007 2e daggg - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu 12-12-2007 2e daggg - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

12-12-2007 2e daggg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

13 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

Allereerst wil ik even iedereen bedanken voor zn leuke reacties :D Echt cool...

En foto's komen er aan maar daar hebben we nu nog even niet zoveel tijd voor...

Gister zijn we lekker bezig geweest met twee rouwarrangementen... We bedachten ons even dat dit eigelijk wel een onwijs goeie stage plek is... je eerste dag een rouwstuk steken.. DAT komt niet zo vaak voor! ;-) Ze waren ook hopi bon ;-) ... mooi

Daarna hadden we nog een stukje voor een gucci klant, een baby stukje, calla's-in-vaas en een eigen keus stukl van 100 gulden... die hebben we samen gemaakt. Dat ging hardstikke goed, want hij was echt mooi geworden!! ;-)

Hmzz...

... voorderest hebben we daarna een lekker soepje gegeten en hebben we daarna een kerst sliert (soort dennetakkeen sliert zegmaar) op maat geknipt. Daarna hebben we een poging gedaan daar gekleurde lichtjes in te doen... Voordat we begonnen hebben we ze getest en natuurlijk deden ze het prima. Toen zaten ze er allemaal in (stuk of 150) en toen hebben we een 2e check gedaan... mooi dat ze het niet meer deden dus. Potver!!! En nu dan... BALEN!! nou anyway ik wilde daarna de ven aan zetten.. deed het ook niet. Dus toen hebben we het licht geprobeerd... en waarna we tot de conclusie kwamen dat de stroom dus was uitgevallen... grrr

Daarna hebben we lekker gegeten bij de wendy"s (snack) waar we bijzonder slecht geholpen werden. Haast alles was fout.. maar wel erug lekker. Uiteindelijk was alles toch nog prima in orde gekomen dus dat scheelt.

Voor morgen *eigelijk vandaag* Hebben we koraal takken gezocht op het strand aan de noordkust. Was erg lekker om uit te waaien en we kwamen natuurlijk met stapels terug. Maar de boodschappen moesten er ook nog bij. Het is ons wel gelukt om ruim op tijd bij " mini me " (dat is waar de kinderen overdag verblijven)

De auto maakte een raar geluid... Na een verwaaide pony *ze moest even uit het raam hangen om te kijken wat het was* van linda besloten we even te kijken wat het was. Er staken staal draden uit de band... een bijna-klap-band dus.. Even laten repareren.

Savonds hebben we bij Hesther met Marcel frietjes gegeten. Daarna zijn we heerlijk naar de Paddock gegaan *nederlandse kroeg* Waar we Nelson ook weer tegen kwamen* T was echt net of ik er gister nog was geweest... erg gezellig..

C-u all 2 morrow En foto's komen nog!!!

AYO!

• 13 December 2007 - 18:02

Hesther's Creations :

Je vergeet het tropischekerstadvokatenkantoorvaasarrangement nog,bovendien gingen we ze ook bezorgen.Vanmiddag nadat we bij havannabeach klaar zijn gaan we heeeeeeelemaaaaaaaal naar de andere kant van het eiland om een kerk te versieren met kerstdeco.En dan denk ik haast wel dat we zin hebben in pizza.

• 14 December 2007 - 09:22

Mama:

hoi liefjes
    jullie zijn weer drukjes, zo te lezen, lijkt me geweldig om een kerk te mogen helpen versieren, weer eens wat anders.
    Wij gaan dit weekend de boom zetten.
    Denk je er nog om even je telefoonnummer door te geven. doei,