11-12-07 dag 1 :D :D - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu 11-12-07 dag 1 :D :D - Reisverslag uit Santa Cruz, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

11-12-07 dag 1 :D :D

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

12 December 2007 | Aruba, Santa Cruz

olla olla, sinorz en sinorita's ... there we are again... We zijn veilig aangekomen in aruba (maar wel minder dan 5 kilo) We zijn door minstens 8 scans heengeweest en hebben 3 keer genoten van de heerlijke geur die uit onze schoenen kwam voordat we alle landen mochten betreden.

De vlucht naar londen ging... GOED! we hebben een broodje beacon gehad en een veelste-sterke-thee!!! maar dat viel te verwachten.

Daarna overstappen... ging allemaal goed...

In miami moesten we echt ONWIJS lang wachten voordat we het het land mochten betreden.. ook moesten we een inport en uitport formuliertje invullen waar we echt geen toeroe van begrepen.. De koffers moesten we ook weer gaan zoeken en inleveren... Het lijkt allemaal heel ingewikkeld... dat was het ook! Gelukkig was er een aardige man die ons wel een beetje de weg kon wijzen... hij kwam immers vakker in miami door naar curacao.. hardstikke mooi.

10 Uur in het vliegtuig *best een beetje krap* maar we hadden wel allemaal een eige dvd spelertje met fils zoals hairspray, daddy day camp, transformers etc... hardstikke mooi!!! We hebben daar ook 2!!! x te eten gehad.. pasta met kip... en iets met veelsteveel-kaas!!! Maar best te doen zegmaar.. De laatste overstap was het ergst. Het vliegtuig was het minst gunstig.. maar lag wel hest best... Oorzaak: hij was half leeg dus we hadden drie stoelen tot beschikking pp!!! Hardstikke mooi.

Koffer gehaald... en wie stond er op ons te wachten!!!! NELSON ;-) zooo cute... .. Daarna hebben we nog met zn drietjes een baileys gedronken...

... Handig dat je maatje naast je zit ... das beter dan t9 ;-)

anyway.. Nu is het ochtend en nu staat er een hele dag op ons te wachten vol zon, strand en versieren... *neeeeee kerstversieringen!!!*

Nou ayo!!!

Greetz from ARUBAA

  • 12 December 2007 - 12:46

    Iva:

    He Myrna,

    Leuk hoor om jullie verhalen te lezen. Blijf ik toch een beetje op de hoogte. En weet ik dat alles goed gaat en ik me geen zorgen hoef te maken! Geniet lekker van het zonnetje en alles wat jullie gaan doen vandaag!
    Kus!!

  • 12 December 2007 - 14:58

    Gerda:

    Hoi Myrna en Linda,

    Fijn dat jullie aangekomen zijn. Alle cadeautjes nog in de koffer of wilde de douane die al hebben? Heb je Hesther en de kids al weer ontmoet? En zo ja hoe was dat om ze weer te zien. Hoe is je logeerplek.

    Print je verslagen uit voor oma hoor!!
    Kus

  • 12 December 2007 - 15:06

    Hesther's Creations :

    De orders zijn al bijna af en na het eten gaan we weer snel verder met de versieringen op havannabeach
    Thank the lord!And all his friends

  • 12 December 2007 - 16:06

    Webmaster 8-):

    Nou tantie... ik moest ff spieken wat er in de cadeautjes zat... en das maar goed dat ik dat gedaan heb, want anders had ik nu chocoklompjes gehad.. of chocolademelk.. het is hier namelijk echt iets van 30 graden We hebben bij Hesther wat gedronken.. dus die heb ik ook gezien... kids net voor dat ze naar school gingen een belleblaas gegeven.. helemaal blij :D bubaaj!! (K)

  • 12 December 2007 - 17:31

    Ellie:

    Hoi Myrna.
    Fijn dat het allemaal goed is gegaan.
    Geniet van alles.
    Groetjes van Ellie en André.

  • 12 December 2007 - 20:53

    Mama:

    hoi dames
    fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen(niet te dik worden hoor!)
    Fijn ook dat jullie zo welkom zijn bij Hesther. Ben benieuwd naar de foto's, en laat je nog weten welk telefoonnummer je hebt? Als ik het goed begrijp moest je 2x overstappen, was dat de bedoeling of is het reisschema verandert?Hoe vind Linda het op Aruba en kijken jullie uit voor zonne-allergie en kakkerlakkken! Vertel alles over de woonruimte en jullie bezigheden. Heel veel plezier, groetjes en kussjes

  • 12 December 2007 - 21:45

    Wendy:

    hej meid!!

    oh wat ben ik even jaloers zeg, pff lekker op ons favo eilandje Arubaaah,

    Hesther is vast helemaal Happy met jullie.. help haar maar goed want wij hebben natuurlijk een hopi werk voor je laten liggen door te vroeg weggaan denk ik. maar waar woon je nu dan? in het appartement bij hesther?? of in onze mooie villa aan de emmastraat??

    geniet lekker van je leventje en doe Hesther Roel en de Kids de groeten,

    ohjah en als Marcel terug is van vakantie met Duvan (barman Paddock).... doe hun ook even de groeten van miss Grolsch.. haha dan weet Duvan genoeg

    nou ik ga snel slaapie doen want de kerstdrukte is te gek hierrr. ik ben benieuwd of ik de kerst wel haal met die drukte pfoe ben nu al helemaal stuk..

    groeten wendy

  • 13 December 2007 - 09:45

    Ans Koster:

    Wat een bofferds zijn jullie dat je daar zit en de kerst mee gaat draaien. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hopelijk veel te doen en veel te leren (ja ik blijf natuurlijk wel juf...)
    Succes! groeten van Ans Koster

  • 13 December 2007 - 12:36

    Namens Oma:

    Je moet de groeten hebben van oma. Jij zit lekker in de warmte en omaatje zit hier in het koude nederland. Maar geniet er maar lekker van. Groetjes en kusjes van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Santa Cruz

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 26688

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: