achtste dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu achtste dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

achtste dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

24 April 2007 | Aruba, Oranjestad

Deze dag ging super snel voorbij. Ik heb twee stukjes gemaakt en we zijn uidgebrijd gaan lunchen. *was wel errrrug lekker ;-) Heel mooi restourantje bij de zee ook best chiqe *vond ik* Hesther heeft me van de homeopaat een flesje gegeven met twee ballejes er in. Het waren bestands delen van een bouganville en nog een plant. Ik moest er water bij doen en 3x daags 7 druppels nemen. Ik schijn iets in mn lichaam te hebben *al heel lang* wat zonne allergie veroorzaakt. Vooral de eerste paar dagen had ik er last van. maar na een week binnen twee dagen was het weg. Toch ga ik de druppels nemen. Ik ben benieuwd of dit me misschien er van af kan helpen. WIe niet waagd wie niet wint. Ook hebben we nog gewassen. Ik had 1 tasje en sophie echt drie... haha Maar ja die zat er al langer. Ik heb dus alleen dr witte was mee genomen naar hesther *want ik moch daar wassen* Had nog een vette blunder... Was de was aan het ophangen en er kwam iemand binnen lopen maar ik kon niet zien wie precies *ik dacht Hesther* dus ik zei; We moeten strax wel strings gaan uitzoeken want ik heb geen flouw idee welke van sophie zijn... was het toch Roel *manvan Hesther* whahaha geweldig.

Hieronder kun je de stukjes zien die ik vandaag heb gemaakt. En voorderest wil ik nog even tegen petra zeggen dat ik wel heeeel veel over mn stage en mn bloemweg schrijf maar dan moet je misschien ook de eerste dagen kijken *die worden automatisch naar beneden geschoven als ik nieuwe berichten plaats dus moeilijker te vinden misschien... maar wat is er met je auto gebeurd??? lijkt me helemaal niet handig ;-) Kom je nog op stage bezoek *gesponsert door school?*

bybaaaj * check ook mn wist u datjes!!! worden vaak bijgewerkt*

  • 23 April 2007 - 23:42

    Hesther's Creations :

    Da's mooi winst want ik heb dat stuk voor 87,50 verkocht!!!Mooi kunnen we snel weer lunchen.

  • 24 April 2007 - 08:47

    Natasja:

    Echt weer super mooie stukken! Waarschuw mij even als iemand je komt bezoeken dan reis ik wel mee in de koffer.:p

  • 24 April 2007 - 11:43

    Carla Korstjens:

    Ha die Myrna, je hebt het goed getroffen. Zo te horen een leuk stageadres (en je maakt inderdaad prachtige bloemstukken), voor de rest zon,zee,strand en uitgaan, wat wil je nog meer? Geniet er maar van en nog heel veel plezier en als je kans ziet om te gaan duiken.. doen hoor,dat moet geweldig zijn. Groetjes van Carla.

  • 24 April 2007 - 19:15

    Mama:

    ha,die Myrna,
    Mooie bloemstukken weer, opdrachten?Blijven die stukjes een poosje mooi in de warmte?
    Heb je ook een postadres, zodat we eens een kaartje ofzo kunnen sturen?
    Fijn dat je kleertjes weer gewassen zijn en wat fijn dat je dat gewoon bij Hesther mag doen. groetjes van ons allemaal.

  • 24 April 2007 - 22:32

    Maarten:

    je hebt iig nog wat gedaan vandaag! Ik volg al 2 dagen een software curcus.
    Hoelaat morgenavond?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 26680

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: