zevende dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu zevende dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

zevende dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

23 April 2007 | Aruba, Oranjestad

Vandaag zijn we heerlijk de hele dag naar het strand geweest. Het was onwijs lekker weer *en ja ik had me goed ingesmeerd* het water was prachtig cool en de strandstoelen lagen super lekker. We hadden de vriendin de prive etc allemaal mee... een spelletje en de camera... We hebben nog lekker een tosti gegeten op het strand. Op een gegevenmoment zag ieen zeester liggen en ik had al wat jongets voorbij zien gaan dus ik ging we van uit dat die dood was. Dus ik pak m op en laat m zien aan sophie... prima leuk en aardig... Draai ik het ding om zie ik dat ie beweegd van onder WHAAAAAAA *plons* cicke whahah Marcel heeft het later nog een keer gefilmt want als ik zo stoer was het 1 keer te doen vond ik ook wel dat ik het een tweede keer moest durven. Maar toen stonden er allemaal kleine kindjes om heen...


wat ik nog wil doen;

Naar babybeach
Naar de grotten
en ik wil zeker nog een keertje duiken dat lijkt me super stoer maar ik moet nog ff kijken hoe ik uitkom met mn geld

  • 23 April 2007 - 08:04

    Natasja:

    mooi hoor :p

  • 23 April 2007 - 08:06

    Moppiejjj:

    Ey myr fans!ze heeft nu een mobiel nr. daar je kan nu voor ma 0.15cent na haar bellen via 0900 1533 dan haar nr dr achter!! dus je belt 09001533 002975644665# Eyy chickkiejj mis je wel beetje hoor me eerste weekend sins tijden zonder u stappe beetje vreemd!!! dikke kus have fun, en doe geen dingen die ik niet zou doen... k bel je van t weekend wel weer ffies... veel liefs!!

  • 23 April 2007 - 09:29

    Petra:

    Hoi Myrna

    Ik heb even mijn mail niet geopend en ik krijg meteen een lading berichten van je. Leuk hoor! Zo te horen gaat alles goed. Behalve de kakkerlakken!!
    Ik heb vrijdag een poging gedaan om je te bellen maar dat lukte me niet ik denk een verkeerd inlog nummer of zo. Maar deze week gaat het me zeker lukken. Het moet gewoon. Vandaag (maandag) niet want ik kan niet naar school (daar ligt je nummer). Ik heb iets heeeeeel stoms gedaan met m´n auto. Niet veel uitleg, maar het komt er op neer dat mijn deur geheel verbogen is en niet meer dicht kan. Dus ik moet vandaag regelen dat hij het weer gaat doen. Of misschien wel naar de sloop. Stom he?

    Afgelopen weekeinde hadden wij hier in Holland ook weer een beetje aruba. Veel zon en weinig wolken. Gisteren ben ik dan ook naar het strand geweest. Uit de wind was het lekker.

    Hoe gaat het met de verkiezingen daar? Ik hoor er soms iets over op het nieuws. Of gaat dat helamaal langs je heen?

    Geniet nog! Groetjes Petra
    Ps ik lees wienig over het werk dat je doet. Is het wel leuk werk? wat maak je allemaal? En zijn er nog onderwerpen die ik moet bespreken met je stage begeleidster?
    Ik hoor het wel.

  • 23 April 2007 - 11:58

    Hesther's Creations :

    Binnenkort stalagtieten bekijken in de Quadirikirigrot!!!!

  • 23 April 2007 - 20:56

    Maatje!!!:

    Maatje Maatje!!
    Ik ben blij dat je t zo naar je zin hebt!! Maar ik mis je wel!! Als je terug bent gaan we sneeeeeel afespreken!!!! Mijn stage gaat trouwens ook goed!!
    Mag ik wel een beetje bruin van jou als je terug bent? want hier is het zoals gewoonlijk weer eens belabberd weer!! haha!
    Ik krijg trouwens misschien een konijntje!! Maar das nog niet zeker!! Jeetje, ik moet je zoveel dingen vertellen!! Heleboel gebeurd sinds je weg bent!!
    Met Patje gaat t ook goed:) Hij zorgt goed voor je maatje hoor;)
    Ik heb vier dagen geen internet verbinding gehad hier:s Vandaar dat ik nu pas reageer op je mailtje.. Ik ben een slecht maatje dat ik nu pas wat van me laat horen.. Maar ik denk heus aan je hoor, eeeecht waar!! Maar das omdat je ook mn maatje bent!!
    Nou, ik ga mn bedje maar eens opzoeken.. Morgen weer een lange dag hard werken.. Ik ga je snel weer spreken maatje!! Veel plezier daar in ieder geval!!! Geniet er van, voor je t weet ben je weer in dit koude kikkerlandje!!
    Tot snel maatje!! =xxxx=

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 26582

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: