uitgaan 2 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu uitgaan 2 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

uitgaan 2

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

22 April 2007 | Aruba, Oranjestad

Nadat Sophie terug was was van dr cliniclown feest *dit was een hele optoch om geld op te halen voor een soort van cliniclowns* gingen we ons klaar maken om uit te gaan. Make-up nieuwe shirtjes en let's go banana... Oh voor degene die weten wat slipper in het engels is... we willen het graag weten!

Eerst gingen we naar de paddock *nederlandse kroeg* waar ik in gesprek raakte met twee nederlandse meiden. Ze hadden het over winkelen dus daar was altijd wel op in te hakken. Omdat het zo rustig was gingen we naar *blabla naam vergeten*-en charly's Dit was een soort van discotheek. Hij stond me niet aan want ik zag geen nederlander. Daarnaast was nog een discotheek maar daar draaide een dj dus vette entr'e Ook geen zin in. Ook hebben we nog ff gespiekt bij Chaos... maar dat was een ouwe lullen kroeg. Conclusie toch maar terug naar de rustige paddock

Daar aangkomen maar weer nieuwe contacten zoeken. Hoewel de mensen lichtelijk contact schuw waren kwam Marcel ff naar ons toe. Hij vertelde dat ie op aruba woonde en de pabo had gedaan. Hij had hier familie en wilde na een stage periode terug komen. Nu woont hij hier. Hij komt uit de buurt *klein dorpje* want hij ging altijd stappen in bobs. Zijn vader *een arubaan* kwamen we ook nog tegen. Toen we naar huis gingen boos hij ons een lift aan... op mijn buurt heb ik hen nog een drankje aangeboden thuis. Het waren hele aardige mensen.

Hiet nog een paar gekke stapfoto's

• 22 April 2007 - 17:20

Maarten:

een vertaling daarvoor is een mule.

Per week is er ergens een feest. Zoals de full moon party in Havana. Gisteravond was er ook niets in de Paddock.
    Woensdag is de Paddock is goed. Hoelaat?

p.s. In chaos zitten meestal de locals en Amerikanen

• 22 April 2007 - 20:12

Natasja:

Leuk shirtje!

• 23 April 2007 - 11:30

Hesther's Creations :

Flip flops......{slippers]
    Wist u dat Myrna de beste anjer OPPIMPER is van heel het caribischgebied?
    Wist u dat het heel erg hard begint te regenen als Myrna vrij is?
    Hesther

• 23 April 2007 - 11:32

Hesther's Creations :

Oja....Myrna bedoeld dat er mensen van hesther's leeftijd in de Caos komen....
    Hesther

• 25 April 2007 - 11:42

John:

Heey myrna!

Leuke foto's ik mis je al een beetje hoor!

Veel plezier daaro en ik spreek je snel weer :P

• 04 Mei 2007 - 21:10

Rob:

hey schat leuke foto's en verhalen op je site hoop dat je het erg na je zin heb daar zo te zien en te lezen wel spreek je wel weer effe als je terug ben kus nog veel plezier