Zesde dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu Zesde dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

Zesde dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

21 April 2007 | Aruba, Oranjestad

Vandaag werden we rond een uurtje of half negen wakker. Na klaarmaken gingen we naar de stad. We hebben heel wat winkels af gestruind en allebij een shirtje en kaarten gekocht. Daarna hebben we boodschappen gedaan en naar het strand geweest. Ik had beltegoed gehaald maar ik heb geen id hoe ik het moet opwarderen... moet nog maar ff aan hesther vragen. Voorderest hebben we keihard moeten lachen om een hond die over iemand zn kleren had gepiest en over een zakchips die ernaast lag. De vrouw had het gezien en ging gelijk haar kleren uitspoelen in de zee. Het kleine binkie die erbij zat ging nog ff een chippie eten... way too nasty!!!
Vanavond uit.. we zien wel waar het schip strandt

  • 22 April 2007 - 07:52

    Natasja:

    Wauw van de foto's krijg ik zin om ook naar Aruba te gaan wat mooi zeg! Vandaag word het als het goed is een warme dag hier he eindelijk :p! Geniet maar lekker... en vertel een over de jongens daar :p.

  • 22 April 2007 - 08:48

    Gerda:

    Jeetje je bent al 1 week in Aruba. Dat gaat snel! En elke dag lees ik weer een leuk verslag van de dag. Erg leuk om te lezen wat je gedaan hebt en wat je evt gaat doen. Ga je ook nog naar de andere eilanden? Is het toeristen seizoen al begonnen? Of gaat dat daar het hele jaar door? Ga je nog andere leuke watersport activiteiten doen?
    Meid succes en tot het volgende verslag?
    toedels

  • 22 April 2007 - 10:53

    Chris:

    Heej Pie,
    Leuk om te zien dat je een bril gekocht heb heej... een roze!!! Werkt beltegoed opwaarderen daar niet gewoon het zelfde als hier. Meestal staat gewoon op het kaartje zlef hoe je op moet waarderen.
    Heb je trouwens nog wat aan het telefoonnummer van Maarten Slinger... Jongen uit Nederland... vriend van mij? Of is het eiland zo groot dat je genoeg vriendjes hebt daar ;-) Hij is wel goed in uitgaan, zit op hokey en is Single :-P.
    Nou ik ga maar weer eens verder... aanstaande Dinsdag mijn Scriptie presentatie en woensdag mijn eindgesprek... ik ben benieuwd of ze me goed genoeg vinden om voor de klas te zetten.
    Hoe is het trouwens met je uitslag? helemaal weg verbrand?

    Groetjes,
    Je broer!

    P.s. Luuk ging gister afdansen.. ik was er niet, maar hoorde dat het heel goed ging. Alleen Anne-Marie moest hij alle kanten opduwen, want dat was net een zak hooi... hij heeft met drie meisjes gedanst.

  • 22 April 2007 - 11:07

    Chris En Mama:

    Hoi Myrna,

    We zagen dat er op je foto bucket nog meer foto's stonden dan dat je op deze site zet. Het is voor ons makkelijker als je ze gewoon allemaal op deze site zet met wat commentaar erbij... wie het er op staan en waar het is ofzo... dan snappen wij dat ook een beetje ;-)

  • 22 April 2007 - 15:19

    Maarten:

    En niet even zeggen dat jij er al bent :P
    Zaterdag Paddock?

    kus,
    Maarten

    ps. maartenoparuba@waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 26582

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: