Dinsdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Myrna Beers - WaarBenJij.nu Dinsdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

Dinsdag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

12 Juni 2007 | Nederland, Amsterdam

Na een lange rijs ben ik toch weer met beide benen op nederlands grongebied terrecht gekomen. Tussendoor ben ik nog eventjes naa curacoua geweest waar ik een uur lang mocht rond hobbelen bij winkeltjes waar je alleen met dollars kan betalen... gelukkig was het niet echt iets bar interresants. Vlak na het opstijgen ging de zon onder en leek het me ook verstandig om te gaan slapen. Ik werd alleen wel wakker gemaakt door een flesje water dat op mijn schoot werd gegooid door een van de stuwardessen. Daarna werd ik geregeld wakker van alles wat je je kan bedenken in een vliegtuig... Klein kussentje veelste koud eten kinderen. Nouja ik denk dat ik na elk uur wakker ben geworden. Als eten kreeg ik uit-pak-paella lekkerrr met vis enzooi... In Nederland aangekomen zag ik al gelijk mn ma staan :D En gingen we naar mn tante... daarna naar mn oma... en daarna naar de rest van de wereld die me nog wilde zien

  • 12 Juni 2007 - 12:56

    Hesther's Creations :

    De rest van de wereld.....
    Die moet ook nog explored worden.
    Dat zowiezo,want ik moet nog een nieuw eiland vinden.
    Waar de mensen nooooooog vriendelijker zijn.
    Ze hebben namelijk m'n bus weggesleept toen ik je uitzwaaide.
    Na het betalen van de boete kreeg ik hem weer terug.
    Ik heb nu effe dingen te doen,maar neem spoedig contact op omdat ik nog even wat wou bespreken.

  • 12 Juni 2007 - 16:43

    Gerda:

    Dat is ...... van het wegslepen. Ik ga je nu wel feliciteren met het behalen van de laatste bonuspunten!
    en wij zijn weer happie de peppie dat we Meer weer in ons midden hebben!!
    Meer, Welkom terug in nederland. Ik mis je verslagen nu al!

  • 13 Juni 2007 - 01:44

    Sophietje:

    heey myrna..
    hoe gaat het..? en last van een jetlag???

    nou ik en aliesha hebben je uitgezwaaid hoor egt grappig ik hoorde een vliegtuig en ik ging kijke met aliesha op mn arm en ik zag je zo opstijgen..

    s avonds heb ik jacco en bernedet ook weggebracht same met vicky. :P en rambert en grace..
    toen hebbe vic en ol nohg 1 uur gewacht tot dat de klm opsteeg en lekker gepraat over vanalles en nog wat..

    nou de eerste vergete dingen hebben we denk ik al weer gevonden.. kon ook niet anders :D:P.... hahaaha er liggen hier 2 ringen en je vest had je op t strand late ligge..
    marcel heb ik niet meer gesproke tot nu maar vic nog wel ik waarschijnlijk egt op sabana wonen.. lekker een nieuw thuisje..
    Ik hoop dat je weer lekker "Thuis" bent.. ik ben hier lekker thuis..
    I'm home where i life.. en ik ben ook geen egte NL'er meer maar ik woon gewoon op de wereld.. dat klinkt beter... t staat alleen op mn pasport anders..

    nou vrouw.. ( gelukkihg heb je onze trouwring niet vergete)

    ik spreek je vast snel wel weer en de groetjes in nederland en veel succes en plesier.. met you know who.. ;)

    dikke zoen sophietje @ aruba

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 26681

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: