Maandag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Myrna Beers - WaarBenJij.nu

Maandag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrna

06 Juni 2007 | Aruba, Oranjestad

Today we went to see the snakes :D yea men yeah...

Vandaag hebben zijn we aan de rand van het natuur park gegaan om te kijken naar de slangen die ze daar hadden gevonden. Er is namelijk een plaag in aruba De boa constuctor heeft geen natuurlijke vijand *behalve mij dan maar ja ik blijf niet zo lang* Daarom vermenigvuldigen ze zich aardig hard. Hoe dat komt ga ik niet in detail beschrijven maar het punt is... er zijn er gewoon veel! De park keepers vangen ze en stoppen ze in een grote bak achter het huisje. In het huisje konden we kleine boa's grote boa's een ander soort slangetje en een ratelslang zien *en horen dat was echt cool* Voorderest stonden er nog heel wat opgezette dieren schelpen kevertjes krabbetjes en anders gespuis. Er interresand om te zien.. achter glas.. en dood... Beter dan levend in je schoen enzo. Heel indrukwekkend!

Daarna ben ik in de shop aan de gang gegaan. Er kwam nog iemand langs... Mevrouw S. Croes. Ze had al eerder een rood wit blaut stukje met 2 corsages besteld en toen ik zei dat ik die had gemaakt vond ze het helemaal leuk. Haar zoon moest een baby stukje hebben voor een meisje. Het kindje was 6 maanden oud en kwam met haar moeder overvliegen van Nederland geloof ik dan naar New york en dan naar Aruba. Omdat Hesther weg was heb ik het aangenomen en gemaakt. *wel even gecontact of de rozen niet voor iets anders bestemd waren.* Wat heb ik nog meer gedaan... wat ge computerd en geverft... ja mijn schilderij afgemaakt. :D En ook een foto van gemaakt dus die kan ik wel even laten zien ;-)

Daarna heeft Marcel me opgehaald. We zijn naar zijn school gewees want ik zou hem helpen met de cijfers van de kinderen oplezen en in de computer zetten. Ik vond het klaslokaal nogal leeg en heb een bord tekening gemaakt ;-) Voorderst... mag Marcel ook wel een cursus sokpoppenmaken krijgen dan kan ie gaan creabeaen met de kids. Ook kwam ik hetzelfde schrijf schrift tegen die ik in groep 5 had met nog precies dezelfde opdrachten... daar heb ik ook nog een foto van gemaakt.. dus tamaar als je dit leest ONS schrijfschrift ligt hier op aruba!!! So weard!!! Daarna hebben we nog een ijsje gehaad. Victor had ons uitgenodigd om te komen bbqen en haalde ons rond een uurtje of 7 op. We gingen bbqen bij zn broertje en zn vriendin. Een vriend en de nicht van zijn vriend kwamen ook dus we waren met zn 6en. Was echt heel gezellig goeie zet (Y)

  • 06 Juni 2007 - 01:19

    Webmaster:

    De witte slangen zijn ratelslangen. Op mijn schilderij staat het huis van Hester met de daarbij passende stoel en gemozaiekte plantenbak.

    Wist u dat; Ik momenteel in het orkanenseizoen zit!!:D

  • 06 Juni 2007 - 07:18

    Gerda:

    Nu nog foto's van die enge hoog op de poten staande zwarte griezelige kruipende beesten die altijd onverwachts beginnen te lopen in jouw richting. Ofwel spinnen. Grr

  • 06 Juni 2007 - 10:56

    Hesther's Creations :

    Bloemsierkunstenaar,in de ruimste zin van het woord.
    Bonuspunten.

  • 06 Juni 2007 - 13:59

    Cher...:

    Hey myrna !! :)

    zozozozo .. je laatste weekje op ONE HAPPY ISLAND ARUBA !! :)

    Kom je zaterdag nog ff naar carlos & charlies??
    Kunnen we ff lekkere borrel doen !!

    Dikke kus,
    Cher.. (van msn weetjewel)

  • 06 Juni 2007 - 19:43

    Cher Again...:

    Hey Myrna..

    Zoekt je huisgenootje nog een roommate??
    Misschien moet je haar ff met mij contact op laten nemen !!
    Ik heb misschien wel een goed idee !! :)
    je hebt mijn nummer he!!

    xx
    Cher

  • 07 Juni 2007 - 08:57

    Mama:

    zo, ik had weer heel wat bij te lezen.
    je schilderij vind ik echt een kunstwerk, geweldig, ben trots op je.
    dat krijgt vast een mooi plekje op je kamer.
    goed dat je nog even 100% of meer gaat genieten, en dat je nog op plaatsen komt waar jenog niet bent geweest.
    Blijf foto's maken en geniet er nog even van.

  • 08 Juni 2007 - 07:33

    Petra Lelie:

    Hi

    Myrna, wat een griezels die slangen.....
    Zo te zien op je foto heb je roeping gemist als schilder, ha ha.
    Nee hoor blijf maar bloemschikken want dat kun je helemaal goed.
    Ik kwam je even vertellen dat je moet genieten van je laatste dagen op het paradijs. Je kunt gerust thuis komen want het is hier ook mooi weer, al hoewel verwachten ze hier veel omweer. Jammer genoeg hebben we vandaag einde van de middag en avond een uitje op het strand en je raad noooit wanneer er regen verwacht word.....
    juist ja, einde van de middag en avond maar goed het word evengoed wel gezellig.
    Myrna heel veel plezier nog even van Aruba en dank je wel voor al je leuke verhalen. En een hele goede reis terug.
    Groetjes petra

    Ps doe de groetjes aan Hester.

  • 09 Juni 2007 - 13:36

    Gerda:

    Hoi Meer,
    Het is alweer zaterdag en dat betekend dat je over 2 dagen alweer thuis bent. Fijn voor ons maar ik denk dat een paar mensen op Aruba je wel heel erg zullen missen. Kan me dat ook wel heel erg voorstellen hoor!! Wat zal ik je verhalen, foto's en verslagen missen. Gelukkig is ons nichie Lisan nu 8 weken naar Guatamala. Van Monique heb ik al een paar reisverslagen gekregen dus het lezen en schrijven gaat gewoon verder.Weliswaar van een ander continent. Gelukkig heeft Lisan al aangegeven om toch zo veel mogelijk contact te blijven houden tenzij ze in de busch-busch zit.Dus hebben we toch weer iets om naar uit te kijken.
    Meid geniet nog ff lekker van je laatste uurtjes daar. Ga nog ff lekker uit je pannetje!!! En doe ze allemaal de groetjes. Dikke kus van je tanteje.

    ps vergeet de theezakjes voor oma niet.... anders denk ik dat ze je terug stuurt. hihi Zou je wel willen he!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

www.hestherscreations.com

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Laatste update

03 Januari 2008

01-12-07

01 Januari 2008

31-12-07 maandag

31 December 2007

29/30 - 12- 2007

29 December 2007

3e kerstdag ;-)
Myrna

www.hestherscreations.com

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 26689

Voorgaande reizen:

11 December 2007 - 08 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: